Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 som slutta å røyke når de blir gravide eller har slutta selv, for å så bynne å røyke igjen etter man har fått??
petite fleur Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Jeg har ei venninne som slutta å røyke i alle sine svangerskap (3), og begynte å røyke igjen når hun var ferdig med amminga.
ellesant Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Jeg kava så inmari lenge før jeg greide å slutte, at jeg kan ikke gå igjennom det en gang til! Derfor har jeg ikke røyket siden jeg sluttet, og nå har jeg blitt helt krakilsk og toler ikke lukten av røyk engang...
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 jeg slutta.. mwen begynte aldri igjen. er nå 2.5 år siden røykeslutt :-)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Må si jeg ikke sjønner hvordan noen kan være så dumme at de begynner å røyke igjen etter de har klart å slutte!! Er faktisk så dumt at jeg tror faktisk at de fleste som sier de ikke røyker når de er gravide og begynner igjen ALDRI har slutta i det hele tatt!! Tror det bare er noe dere sier for å virke så flinke og fornuftige og for å slippe at noen komenterer at dere røyker! Vet ihvertfall med meg selv at hvis jeg hadde klart det hadde jeg aldri i livet begynt igjen etter fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå