Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 åh, nå ble jeg litt bekymra.. Hadde akkurat sex og begynte å blø friskt blod... Jeg føler det kom ganske mye, hadde blod på hendene og det rant, men det har stoppet mesteparten nå. Har ikke blødd noe som helst siden jeg ble gravid. Er 23+0 i dag. Huff, noen som har hatt det sånn? Er det noe jeg behøver å være redd for?? off, blir jo så stressa.
Athina' Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Har dere ikke irritert slimhinnene da, for de er jo så tynne/skjøre nå under graviditet. Men fortsetter det og komme mye blod over lengre tid hadde jeg nok ringt føden for å sjekke hva annet det kunne være.
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 11. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2007 okey, det kan jo være det. Blødde friskt blod med det samme og nå er det brunlig. Så venter til i morgen og ser hvorden det er. Blir jo så bekymret når sånt skjer.. Takk for svar!
KristineH79 Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Jg opplevde det rundt uke 7 og 19... 7 etter samleie og var på gyn og innvendig ul og fant ut at jg hadde rift på livmorhalsen! 19 så kjørte jg hest og kjærre og beg å blø kort etter men fikk beskjed om at d ik var uvanelig å blø litt friskt til brunlig blog i løpet av sv, måtte ringe å si ifra om jg fikk smerter og blødde klumper ellers var d ik noe fatlig... Dette går nok bra skal du se, lyke til :-)
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 12. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2007 Jeg blør heldigvis ikke lenger nå. Har ikke hatt noen smerter i hele tatt, så da går det nok over. Kom heller ikke klumper, bare flytende blod. I dag kjenner jeg masse liv, så jeg er litt roligere nå. Tusen takk for svar. Vanskelig å vite om det er nødvendig å kontakte lege eller føden når slikt skjer. Men siden det har stoppet, så gjør jeg ikke det.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Du bør informere om dette til jordmor/lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå