Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Jeg og søstra mi satt på benken utafor blokka hvor hu bor. På lekeplassen. Barna lekte og vi satt der og skravla. Så hører jeg telefonen hennes som er 20m unna. Jeg hører dårlig så at jeg hørte den ble jeg overrasket over. Søs mi også. Når hun var ferdig i tlf sier hun: Åssen hørte du tlf? Jeg: Nei, jeg vet ikke.. Bare hørte den.. Søs mi: Det var merkelig siden den var på lydløs! Jeg: Nei, det var den ikke. Hørte den godt og tydelig jo! Så ringte jeg hennes tlf for å høre etter om den var på lydløs, og det var den..! Skikkelig merkelig, men har hatt lign opplevelser før. Drømmer sant om ting som skjer ++. Ekkelt er det også.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Jøss så rart, men kan det være at du merket ett lite snev av vibreringen og hjernen din begynte å høre ei ringe tone hehe...
silhah og emilie Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 vet du..akkurat det samme har skjedd meg...å det var ikke noe vibrering på i det hele tatt
Sentralstøvsugeren Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Jeg har det med drømmer............stemmer hver gang!!! En gang feks var mormor på tur i utlandet. Drømte en natt at hun datt sammen midt på gata. Dagen etter fikk hun insulinmangel midt i en gate og måtte legge seg rett ned. Noen hjal henne heldigvis med litt cola:):)
Gjest Skrevet 13. august 2007 #8 Skrevet 13. august 2007 Hvis du bruker høreapparat kan det kanskje være noe "eletrisk" den tar inn...? Dårlig forklart, men...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. august 2007 Hehe, som sagt tlf var 20m borte. Vi satt på en benk og tlf var ved huskene som lå i veska til søstra mi. Skulle det vært noe elektrisk eller vibrasjon ville det vært jævlig hver dag for meg. Så, nei.. Det er noe uforklarlig. Har hatt det sånn før, og har sanne drømmer. For noen mnd siden drømte jeg at det var en mann som hostet, jeg ser ned fra blokka til søstra mi og ser en mann på rundt 60år, går i skinnvest, rød skjorte og beige bukse. Han så jeg idag. Helt likt drømmen jeg hadde. Har alltid vært sånn me meg, sanne drømmer og slike ting. Jeg syns det er ekkelt. Jeg sa feks at jeg skulle få gutt, nest eldste søs mi skulle få jente og eldste søs mi skulle få gutt. Alt stemte overens.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå