Gå til innhold

Madeleine, igjen.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer egentlig??? Jeg har alltid hatt en følelse av at det er noe muffins med denne saken..... At noe med familien ikke er helt sånn som det skal være. Stiller spørsmålstegn til hele saken, men håper for all del at jeg har feil år jeg tror at det er noe muffins m foreldrene..... Fikk kjeft og tyn i foreninga da jeg nevnte dette.....de kunne ikke fatte at jeg kunne tenke slik Nå stiller jo til og med politiet i Portugal spørsmål......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet ikke jeg, men jeg håper jo at det er feil. at hun ble kidnappet, har det bra og blir gjenforent med familien igjen. Krysser alt jeg har. vond sak dette her.

Skrevet

Portugisisk politi sier at ingen i familien eller familiens venner er mistenkt da. En veldig vond sak. Håper at hun dukker opp igjen, selv om hun mest sannsynlig ikke gjør det...

En annen ting er hvordan akkurat denne saken har blitt skrevet så mye om i media. Det er utrolig trist hele greia, men tenk på alle de andre barna rundt om i verden som forsvinner hver dag, men som i enkelte tilfeller bare får en notis i en avis.

Skrevet

Jeg tror ikke foreldrene har gjort dette, virkelig ikke. Men jeg skjønner ikke helt dette lenger jeg. Jeg har en, hva skal jeg kalle det.... god intuisjon kanskje. Jeg pleier å føle riktig, og jeg "følte" at hun døde, og det var faktisk en stund etter at hun ble meldt savnet. Derfor skjønner jeg ikke disse nye opplysningene. Kanskje jeg mister teken gitt... Uff, jeg håper de finner henne jeg, og at de rette personene må stå til ansvar. Jeg husker med skrekk og gru Jo-Bennet (riktig navn det, ikke sant?) saken. Tenk å miste barnet ditt og i tillegg bli falskt anklaget for å ha drept det!

Skrevet

Jeg synes også det er noe kjempemerkelig med foreldrene hennes...Har gjennom hele mediestyret de har holdt på fått en ekkel følelse når det gjelder dem. Mulig jeg tar helt feil, men følelsen er ikke god...

Skrevet

Syns hele saken er meget mistenkelig... Er veldig usikker på troverdigheten til foreldrene...

Skrevet

Må bare legge til at følelsen jeg sitter med ikke er at akkurat de har drept henne eller gjort henne noe vondt. MEN at det er noe ved dem som gjør hele saken mistenkelig...at de kanskje holder noe skjult...vet ikke helt hva. Noe rart er det!

Skrevet

Godt å få bekreftelse på at det ikke bare er jeg som stiller spørsmål ved dette........ Klarer ikke bestemme meg om jeg syns at moren skjuler noe, eller er fra seg av sorg. Hun har et merkelig ansiktsuttrykk, og det samme hele tiden. er det sorg, eller noe annet??? Uff, jeg håper virkelig jeg tar feil!!!!!!!

Skrevet

Dette har blitt en ren heksejakt.

Jeg skjønner ikke hva det er som får dere til å tro at foreldrene har noe med dette å gjøre???

Tenk om noe lignende skulle skje med deres barn. Hadde dere hatt ressurser så hadde dere også gjort alt i deres makt for å få barnet tilbake, akkurat som disse foreldrene gjør/har gjort. All mediaomtalen de har fått øker sannsynligheten for at noen kan ha sett noe som vil oppklare saken.

Også skulle folk begynt å mistenke dere for å ha tatt livet av deres egen sønn/datter?

Skrevet

Hva med faren?....Altså hvis det skulle vært noen av de. Men hvorfor skulle han gjort noe sånnt?

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal tro... ingen bevis om hverken det ene eller andre...

Flere personer er blitt "borte" i Norge også i løpet av sommeren... liker det ikke. Skulle ønske at alle ble funnet, uansett utfall... da blir det lettere å forholde seg til..... dessverre...

Skrevet

Har ikke hatt mistanker mot foreldrene tidligere, men så har jeg lurt litt på hvorfor kun 1 av 3 unger på samme rom forsvant, var Madeleine våken når en av foreldrene sjekket innom, ble redd/sint fordi de var alene, den som sjekket ble irritert fordi middagen ble "spolert" osv?

Uansett, forferdelig trist historie

Skrevet

Men jeg synes det blir helt feil å analysere foreldrenes sorg, ingen vet hvordan de selv ville ha reagert i en sånn situasjon.

Skrevet

Jeg tror ikke foreldrene har noe med forsvinningen å gjøre. Hvorfor skal man gå gjennom slitsomme IVF-behandlinger for å få sine etterlengtede barn, og så deretter ta livet av eller arrangere en kidnapping av det ene barnet?

Det henger i alle fall ikke på greip for min del.

Hvem vet hvor mye de gråter på tomannshånd? Dessuten kan man vel bare ikke "tillate seg" å bryte helt sammen når man enda har to små barn og ta seg av.

Blodflekkene på veggene som nå er funnet, kan være fra drepte insekter for alt man vet.

Politiet i Portugal sier at hverken familien eller vennene deres er mistenkt for noe som helst, det så jeg selv i går.

Jeg vet at om mitt barn hadde forsvunnet, så hadde også jeg satt himmel og jord i bevegelse for å få det tilbake- eller få vite hva som har skjedd. Og jeg hadde heller ikke gitt meg etter 100 dager....

Skrevet

Synes hele saken er merkelig.

Beundrer foreldrenes pågangsmot, det gjør jeg.

Men, det er så mye frem og tilbake hele tiden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...