Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har vi hadt en kjempe fin lørdags kveld, kosa oss og sett på film. Så skulle lillegutt legge seg og jeg se på en film på tv mens typen satt på pc'en. Plutselig hører jeg over oss til naboen at ungen begynner å gråte helt hysterisk, sønnen min på snart 8 sitter helt likhvit i senga og skjelver av redsel pga bråket over, typen kommer for å høre, ser han blir like bleik som guttungen, men tar på seg skoa og går opp og ber om en forklaring, nei ungen er bare litt syk???? Man hører da forskjel vel, uten at jeg har vært ei flue på veggen der oppe, så hørte du kjeftinga og gråten som var helt ukontrollert. Det hører også med til historien at det drikkes veldig mye alkohol der oppe og at barnet er 2,5år, Hva skal jeg gjøre? er klar over at nå kan jeg ikke gjøre noe, men føler at det er min plikt på mandag og ringe barnevernet, hørte hikstene på ungen lenge etter at det ble stilt. Klokka var 22.20 da min kjære gikk opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ringt barnevernet på mandag for å tipse dem om situasjonen.... Alt for ungens beste.....

Dersom det ikke er noe alvorlig, så slipper de jo unna.... Men du kan også redde et stakkars lite barn....

Skrevet

Hadde ringt politiet nå og spurt hva de mente du skulle gjøre.

også ringt på Mandag

Skrevet

Ja ikke sant, lillegutten min sa han skulle ta på seg og gå opp selv han for slik skulle ikke barn gråte sa han. Tøffe lille sønnen min, han har aldrig fått lekt med henne, for forldrene er aldrig ut med henne, det er kun opp og ned trappa og ut til bilen, ellers hører vi alltid at hun er inne, vi har kjempe stpr plen her og port som kan lukes men hun er aldrig ute. Er så mye der oppe nå som skurrer synnes jeg, men det værste var at gråtingen kom fra soverommet, og jeg fikk så ekkel en følese. uff er vondt enda synnes jeg

Skrevet

ring barnevernet...

Skrevet

Ring politiet!!

Stakkars unge!!! :(

Skrevet

Må si meg enig med de to andre her! Ville nok ringt politiet, og rådført meg...

Skrevet

Helt enig med deg, hadde også ringt barnevernet. Og hvis du har noen andre episoder om dem, så hadde jeg nevnt dem også.

Skrevet

Ja ring vær så snill.. så kan noen sjekke det opp iallefall - og jo flere bekymringsmeldinger jo mer alvorlig blir det sett på

går ikke an å ringe nå da?

hva sa de når gubben gikk opp da?

Skrevet

jepp enig, ring barnevernet og gi inn en bekymringsmelding!!

Skrevet

Barnevarnet har jo en vakttelefon de også, mulig den er underlagt pollitiet..

Skriv ned situasjonen ikveld, og alle andre observasjoner iallefall..

hva de sa til mannene din osv..

Skrevet

Da gubben gikk opp sa de at hun var SYK, du hørte at hun ikke gråt slik feber gråt, eller ørebetenlese gråt og slikt, vi har jo barn selv og veit hvordan det høres ut.

Ringte polititet nå, de sa at etter som det var stille nå, så noterte de det, men jeg måtte love og ringe barnevernet på mandag, og det skal jeg

Skrevet

Ringte en gang til til polititet, de skulle sende en melding til barnevernsvakta, pluss at jeg ringer på mandag til barnevernet. Håper det ikke er så ille som jeg lager det oppe i hodet mitt, men at de kan hjele de og finne et løsning sammen familien. Men dette er Osloby og her blir det sjelden gjort noe før det er riktig ille.

Skrevet

Kjempe bra at du tar affære!!

Heller en gang for mye enne en gang for lite.

Håper de finner ut av det kjapt sånn at den stakkars lille jenta slipper å få ødelagt livet sitt i værste fall... Uff nå fikk jeg så vondt inni meg.

Men kjempe bra at dere engasjerer dere, alt for mange som lar ting gå hus forbi.

Ring værtfall barneværnet du oxo på mandag,å forlang at de skal møte opp å få underøkt om jenta har vært/er utsatt for noe.

Skrevet

Å o m du hører noe mer i løpet av natten så ville jeg ringt enda en gang. Til barneværnsvakten oxo og bedt de ta seg en tur.

Skrevet

Han jeg prata med på oprativsentralen sa at det var bare å ringe på om det skulle bli noe som helst bråk der oppe i natt, for som sagt de er glade i å ta en dram eller to der oppe, og da holder de på godt utover natta. Det er også noe jeg kommer til å si på mandag, at det drikkes tett og at ungen er hjemme når de er fulle og kranglete.

men takk for gode råd, nå skal jeg prøve og sove litt her,

Skrevet

Kjempe bra, viktig at du får frem alt.

hold oss gjerne oppdatert om hvordan det går da, tenker sånn på den lille jenta nå :o(

natta

Skrevet

Meld til barnevernet, hadde også ringt politiet hvis jeg hadde vært deg og sagt du er bekymret for den lille jenta, fikk heldt vondt her jeg sitter nå, sånt skal ikke små barn ha det.

Skrevet

Jeg var i kontakt med politiet ved to anlendinger i går kveld, de var veldig eninge med meg i at jeg skulle ringe barnevernet på mandag, men de skrev også et notat på at jeg hadde ringt i går kveld. Så da er det dokumentert at jeg har ingt inn min bekymring, og min videre plan.

Så polititet var varslet i går med tanke på videre bråk utover natten, m en det holdte seg rolig i natt, og i dag har vi enda ikke hørt noe særlig bråk der opp. Men barnet er selvsagt inne, ikke ute å får rørt på seg eller sett andre mennesker. Må også få fram at 100m fra huset vårt er det en stor fin banehage med mye fint ute området, men den er ikke blitt oppsøkt av naboen så lenge jeg har sett de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...