Hjertemor Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Har prøvd litt forskjellig, men er ikke sikker på hvilket merke jeg skal velge! Hadde vært så greit å kjøpt inn 4 sett til hver av barna på en gang. Vet det blir mye utgifter fremover.. Hvilket merke er best? Holder fasongen osv?
*Kleopatra Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Devold sitt ullundertøy er best synes jeg, ingen andre kan måle seg med det (altså, har selvfølgelig ikke testa ALLE, men dog...).
Hjertemor Skrevet 11. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2007 Det har jeg ikke sett noe sted tror jeg! Hvor får man kjøpt det, finnes det i noen kjeder, eller kanskje på nettet?
Gjest Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Trur dei sel Devold på G-sport, men det er jo berre store storleikar. (junior/senior) Til små barn er Nøstebarn sitt ulltøy heilt fantastisk - god kvalitet som held lenge, og ganske stretchy så ein kan bruke dei sjølv om babyen har vakse "ut" av storleiken.
Hjertemor Skrevet 11. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2007 Har ullfleecedressen fra Nøstebarn, den er nydelig! Mener å huske at de bodyene er veldig dyre, men da får man nok super kvalitet=)
Synnøve_Solbakken Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 Av bodyer liker vi godt Tom & Trine fra Sparkjøp. De holder stort sett gjennom hele sesongen. Vaskes på 40 grader både titt og ofte. Uforandret fasong. Liker ikke H&M sine, de er så vide i halsen, sklir ned på skuldrene. Bruker Janus sine ulldresser utenpå.
Kreps-77 Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 Vi har prøvd ullundertøy fra Cubus, Hm, Sparkjøp ( Tom & Trine), Janus og Joha. Av disse syntes jeg Janus og Joha er best. Tom & trine er ok til barnehagebruk og holder en sesong (blir slaskete etter hvert). Av ullstrømper, syntes jeg de fra Safa med antiskli er best.
Puncky med nr tre i magen Skrevet 11. august 2007 #9 Skrevet 11. august 2007 Har Janus, Joha og Tom & Trine fra Sparkjøp. Janus sine strømpebukser ble litt slakke og lite elastiske etterhvert, og de nuppet. Overdelene syns jeg var fine, samme med Joha. De jeg liker best er faktisk Tom & Trine. De er mest faste i fisken for å si det slik. Og de er billigst!!! Har jente i utebarnehage, og hun bruker ullundertøy hver dag så lenge det er minusgrader. Vårt ulltøy får kjørt seg, både undertøy og sokker. Det fine med alle sammen er at de finnes i farger og design som ikke ligner på undertøy!
*Kleopatra Skrevet 11. august 2007 #10 Skrevet 11. august 2007 Jeg har kjøpt det på det lokale utsalget, så har egentlig ikke helt oversikt over hvor det selges i resten av landet. Veldig synd, for spesielt bodyene er kjempegode. Denne nettbutikken har stilongs og trøya i alle fall http://www.aukrust.no/Butikken/butikkindex.html
Mrs. Bouquet Skrevet 11. august 2007 #11 Skrevet 11. august 2007 Synes Janus og tom & trine er ok, det nye stripete fra tom & trine var ikke noe behagelig, altfor grovt. Har også hatt body og stillongs i ull/silke og den ullfrotedressen fra nøstebarn, likte det ikke. Lukter sau, og ble stikkete etter håndvask med vaskemiddelet jeg også kjøpte fra nøstebarn. I alle fall ikke verdt pengene eller renome` produktene fra nøstebarn etter min mening..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå