Gå til innhold

Kynnere.. hvert 6 min med strålinger!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke pågått mer enn i en halv time eller noe altså ennå... men det stråler nedover i beina... og kjenner det tar tak i ryggen. Strålingen gjør fryktelig vondt,men ikke takene i ryggen eller selve kynnerne..

Hva tror dere erfarne damer?

Går snart inn i min 10 dag over termin for de som ikke vet det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge varer de da? Spennende dette her Duracellgirl...Hvordan startet d sist gang du fødte?

Skrevet

Finnes ikke erfaren, så ha'kke nubbsjans til å savre deg, meeen;

håper fødselen har startet for dere nå, da! :D

Lykke, lykke til! Måtte du få mye mer vondt..! ;)

Skrevet

Sist hadde jeg litt stikkninger i magen og reiste for en sjekk.. de sa det var fordøyelsemerter men vi ble der over natten... ca 1 1/2 time etter vi la oss for å sove gikk vannet og riene var i full gang med en gang..

Jeg tørr da ikke håpe på noe... tenkte bare høre om noen har kjent lignende...har ikke hatt disse strålingene/ilingene nedover lårene før nå... mmmm jaja bare vente å se hva natten bringer. ta en dusj nå og legge meg så får vi se da:)

Skrevet

Varer i ca 2 min...

Skrevet

Jeg har aldri vært igjennom en fødsel tidliger, ks med 1.mann. Men etter hva jeg har lest ifra deg tidligere så har du jo hatt endel vondetr en god stund nå, så det er vel de som nå har bygd seg opp til fødsel, så jeg vil tro de er igang. Har du langt til føden??? Eller ta ihvertfall å ring dem, de må jo kunne jo gi noen råd, de er jo der for oss. Har vannet ditt gått??

Masse lykke te;) Selv om jeg ikke va mye te hjelp.

Skrevet

Hvordan er det med deg? Jeg har også hatt mye kynnere idag og tidligere idag var de med ca 8 min mellomrom, men ikke spesielt vonde.... Håper liksom det kan være sjanse for at noe skjer i løpet av natten.. Er 6 dager på overtid, og vil så gjerne at noe skal skje i løpet av helgen....

Sist fødsel hadde jeg mye strålinger ned i bena og veldig vondt i ryggen, så ganske sikker på at noe er på gang hos deg... Håper det tar seg opp:)

Vi får sende litt fødestøv til hverandre... Kanskje vi får en lang natt:)

Skrevet

Hehe.. ja jeg har hatt litt mye vondter så begynner irritere meg om det ikke er igang snart.

Jeg har 45 min til sykehuset, jeg er overhodet ikke urolig eller redd og har ikke tenkt å ringe eller reise inn på en god stund.. jeg mener jeg skal kjenne det igjen når det er igang... men når det dukker opp nye "lidelser" er det spennende å høre etter her inne om det er flere som har hatt det på den måten bare.

Vannet har ikke gått,det er det jeg krysser fingrene for at skal skje for da er jeg sikker på at ting er igang, og jeg slipper å gå å lure på hva det ene eller andre er.. hehe.

neida dette tar jeg temmelig med knusende ro enda...

Skrevet

Åh ok... godt å høre noen med erfaringer også... jepp da krysser jeg fingrene for at dette kan være starten på en laaaaang natt. hehe.

Sender over masse fødestøv til deg, selv om jeg tror ikke det fungrerer ettersom det ikke vil fungere på meg.. hihi.

Skrevet

Den ungen som kommer ut der kommer sikkert til å være en liten luring - så pass opp Duracell - du kommer til å snurres rundt lillefingern (om ikke tommelen) av lille luring!!

Håper dette er siste "varsel" da :)

Skrevet

Sikkert bare modning dette her... men men.

Ja som du sier... denne tigergutten her skal vi nok få noen fine tenår med... haha. han har sin egen vilje lenge før han er født...

natta damer... skjer det noe så får dere beskjed;)

Men mine håp og forventninger er svært lave så.. hihi.

Skrevet

Har overhodet ingen erfaring med fødsel, men synes jeg har sett det stå på overtid i så lang tid etter navnet ditt nå at jeg håper du får det som du vil i natt, eller imorgen :)

Lykke til :)

Hilsen snaaaart høygravid

Skrevet

spennende :):):)

********************FØDESTØØØØØØØV**********************************

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...