Gå til innhold

Kan deres samboer/mann gjøre "hva han vil økonomisk"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff... jeg er i permisjon, egentlig arbeidsledig. Skal ta 2 fag denne fødselspermisjonen, og har lyst til å fullføre skolen når tulla skal i barnehagen om 2 år...

Min mann mister nok jobben sin nå til høsten... så må han jobbe som vikar da...

Det som er er at han og en kammerat har lyst til å kjøpe en bolig for å leie ut til studenter. Min samboer har allerede et hus som han leier ut til studenter i skoleåret og så til turister om sommeren. Det går veldig bra, han tjener godt på det.

MEN nå vil han kjøpe enda en til, sammen med en kammerat... Jeg synes vi har alt for mye lån :( Vi leier ut 2 rekkehus allerede, vi bor selv i et, så vi har 3 rekkehus... + vi har 1 million invistert i noe annet bolig-greie (det går veldig bra det og)...

Jeg har ikke LYST :( til å ha mere i lån, men på samme tid så har han jo lykkes i det han har gjort til nå... så synes det er sååå vanskelig å nekte han :((((((((( Er redd han begynner bli grådig...

Hadde dere sagt nei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg absolutt ikke hadde villet, så hadde jeg virkelig prøvd å få han vekk fra det. Vi er en familie og store avgjørelser som det må tas sammen. Sånn må det nesten bare være, for selv om sambo tjener mer enn meg, så på virker hans økonomiske situasjon meg på godt og vondt - og omvendt.

Skrevet

siden det er usikkert hva som skjer med jobben,hadde jeg sagt nei.

bør ha fast jobb om det skal dras hjem mere lån

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...