Synnøve_Solbakken Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Tok sine første skritt når han var 10,5 mnd, og gikk bra når han var 11,5.
Gjest Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Gikk sine første skritt når hun var 8.5 mnd gammel, gikk ca en m da,, når hun var litt over 9 mnd gikk hun stødig og fint
stolt mamma tell mine to gutta Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Eldstemann gikk da han var 14 mnd. Lillemann er bare 10 mnd og har ikke begynt å gå enda
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 11. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. august 2007 oh, talie snuppa var tidlig ute ja! tenkte meg det,den lille propellen, hehe;)
Gjest Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 Ja du vet jo hvordan hun er hehe dårlig tid vet du..
Puncky med nr tre i magen Skrevet 11. august 2007 #9 Skrevet 11. august 2007 Eldste reiste seg bare en dag og begynte å gå da hun var 11 mnd. Minste er snart 14 mnd og går ikke ennå. Men hun er super stødig da. Reiser seg opp og ned og husker i knærne. Men gå? Nei, det får vente ;-)
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 11. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. august 2007 hehe, lar aldri mor sitte i fred;) er vel ikke lenge før jeg blir løpende rundt sammen med deg. ser ut til at du har en travel hverdag, men blir i hvertfall travlere og travlere, hehe
Gjest Skrevet 11. august 2007 #11 Skrevet 11. august 2007 hehe ja det hadde vært deilig for meg hehe litt selskap er aldri å forakte
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 11. august 2007 #12 Skrevet 11. august 2007 2 dager før 1 års dagen. gikk støtt 14 dager senere.
*bolla pinnsvin* Skrevet 11. august 2007 #14 Skrevet 11. august 2007 Første skritt: 10 mnd Gikk skikkelig: 10,5 mnd
LegallyBlond Skrevet 11. august 2007 #16 Skrevet 11. august 2007 11 mnd, minsten er bare 2 mnd enda og går heldigvis ikke
Sånn kan det gå Skrevet 11. august 2007 #17 Skrevet 11. august 2007 Alle 8 gikk skikkelig før de var 10 mnd, to av dem før de var 9 mnd.
Dolpins:) Skrevet 11. august 2007 #18 Skrevet 11. august 2007 Joakim gikk da han var 15 mnd,malin da hun var 11 mnd,spent på når min minste datter begynner...Men det er enda ei stund da,ho er bare 4 mnd nå
mammatiltulla Skrevet 11. august 2007 #19 Skrevet 11. august 2007 Mi er 13,5 måneder, og går fortsatt ikke. Virker som hun har god tid:-) Eller rettere sagt, hun går hvis hun vil. Har gått fire skritt, og er meget stødig når vi går med henne. Litt snodig frøken det der. Hun setter seg ned igjen dersom hun bare får den ene fingeren min til å holde seg i:)
grå :) Skrevet 11. august 2007 #20 Skrevet 11. august 2007 moa gikk av seg selv, uten støtte og tvers over rommet samme uke som hun fyllte ett.
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 11. august 2007 #22 Skrevet 11. august 2007 Hei1 Jeg har 4 barn og en gikk da han var 10 1/2 md, en da han var 10 mnd og 3 uker og dei to andre da dei var akkurat 11 mnd!
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 11. august 2007 #23 Skrevet 11. august 2007 Når hun var litt over 13 mnd. Hadde ikke gått et skritt alene før det, og det var 2 uker etter at hun reiste seg og gikk langs møblene. Noe bedagelig frem til da, men nå er det full fart.
ketosina Skrevet 11. august 2007 #24 Skrevet 11. august 2007 11 mnd og 1 uke. da strente hun av gårde over gulvet til alle overraskelse, 30 skritt!!! og 2 dager etter dette med sko og alt godt over 100 m!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå