Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Ypper ikke selvom dette blir lagt på krangle.. Hvem er det som har tatt de fine bildene på profilen din?
Gjest ->>- Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Jeg og kona, med ett unntak - det tror jeg svigermor tok. De er naturlig nok grundig photoshoppa og slikt.
Gjest Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Måtte inn og se.. de var utrolig fine! Forstår meg ikke på photoshoping jeg.. (ikke at jeg har forsøkt så veldig å forstå det heller da:p )
Gjest ->>- Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Kan anbefale Picasa - det får du gratis på picasa.google.com - det har en del av funksjonaliteten til Photoshop uten å være i nærheten så innfløkt. Særdeles brukervennlig og hendig til fotobearbeiding, kanskje særlig om man skal ha bilder av typen "ok å legge på nettet fordi man kan se motivet uten nødvendigvis å kunne gjenkjenne vedkommende på gata" etc. Photoshop Elements er også hyggelig, men krever nok litt mer tid å bli kjent med.
esmase Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 Kjempefine bilder! Hadde vel egentlig sett for meg deg som ei kraftig,maskulin dame med litt bustete hår,haha!! Men så feil kan man ta.... Flott familie! :-)
Gjest ->>- Skrevet 11. august 2007 #10 Skrevet 11. august 2007 Jobber med saken. Tårnfrid; takk det samme.
Gjest Skrevet 11. august 2007 #11 Skrevet 11. august 2007 Takker. Ble svært fornøyd med retusjeringen, syns jeg fikk dekket over alle skjønnhetsfeilene riktig så bra.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. august 2007 #14 Skrevet 12. august 2007 så fine bilder :-) hm.. det var ikke så langt unna sånn jeg tenkte deg. du så litt strengere ut inni mitt hodet da
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. august 2007 #16 Skrevet 12. august 2007 hvorfor lurer du på det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå