Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 håper jo hver mnd mannen snur... Men denne gangen er han ikke hjemme en gang... Kjenner det stkker i eggstokkene.. Livmoren jobber (kjennes ut som en kul/klump der nederst i magen.. Puppene har startet så smått å bli ømme... Og de har gått opp i størrelse allerede... Kjedelig å få symptomer så tidlig (hatt det flere ganger før) Og da varer de jo så lenge... Pleier å vare opp til ei uke etter mensen når de kommer så tidlig! dvs opptill 3 uker med vonde pupper og murringer i magen... huff...
jenta fra havet Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Stakar.. Føler med deg! Jeg går å venter på TR, jeg.. nå begynner studiene og jobben snart og..hun kommer vel akkurat når jeg har første dag på nytt studium..! (aldeles typisk hvertfall..!) Det er jo bare ugne magesmerter, oppblåsthet og humørsvigninger til ingen nytte! ...føles nå hverfall litt mer nyttig under en graviditet kan jeg tenke meg.. Har forresten "sprukket" litt og snakka litt igjen. Men jeg får ikke mange minuttene.. Fikk hvertfall ut av sambo at han har tenkt på hvordan det vil være å bli far. Og at han både vil og ikke vil.. Men han tenker på det hvertfall! (uff, nå kapra jeg tråden din litt jeg, [email protected]årry! Er bare den evinnelige *snakkeombabyproblematikken* som tar overhånd..)
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 Nei det har ingen ting å si om du kupper tråden! Bare gøy det! Er jo en sytetråd uansett! hehe Bra han har begynt å tenke på det da! Enda en kompis av sambo har blitt pappa nå.. Så jeg er spent på hva han sier når han kommer hjem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå