Gå til innhold

Håper på mange svar! Ang str på magen :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forbindelse med planlegging av graviditet, er det viktig for meg å vite fra hvilken uke ca var det ikke lenger mulig å skjule graviditeten/magen? Hvis mange svarer får jeg et bedre bilde av ca gjennomsnitt, og så får jeg tenke meg godt om før jeg velger om jeg vil sjanse litt...!

Jeg vil starte nå!!, og teller og teller uker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg er i veke 17 nå og syns det viser ganske godt - men eg har mykje større mage på dette tidspunktet enn venninna mi hadde..

Kan bruke nokre av buksene mine (som var veldig vide i livet eller lave i livet) - men har begynt å bruke ei mamma-bukse pga at det er meir behagelig...

Skrevet

E idag 11+2, men magen vises GANSKE godt.

Hadde lagt på mæ litt før æ ble gravid å, så kan være derfor :)

Men i første svangerskap va æ 3-4 mnd før æ fikk bekrefta at æ va gravid. Hadde ikke så stor mage da...

Kommer vel an på kossn kroppsbygning en har, om en spis mye, hold sæ i form....osv!!

Lykke til :):):)

Skrevet

Jeg er akkurat 14 uker i dag og magen er veldig synlig...har ikke lagt på meg, men magen er stor....

Skrevet

Ingen som ville spurt eller kommentert det hos meg før over uke 20, men vi er forskjellige....mye kan skjules utifra hvilke klær du velger osv.

Skrevet

Magen ble veldig oppblåst det første trimesteret, men ingen babymage. Kunne fint trekke den inn. (Den var iallefall liten igjen på morgene..Hihi)

Nå er det kommet en liten kul nederst som kan se ut som en bilring. Har ikke lagt på meg, men mulig den kommer av litt forstoppelse. Ingen som kan gjette jeg er gravid ennå iallefall. Den lille "bilringen" blir værende selv om jeg trekker inn magen. Mine venner mener det er babyen. Jeg vet ikke helt ennå.

Det enste jeg merker på kroppen ellers er at jeg er blitt litt mer svai i ryggen og at rompa dermed ser litt større ut:) Huff, he he!

Skrevet

Jeg er 15+4 nå og på meg viser det godt. Har vist siste 3-4 ukene. Kan trekke inn magen endel, men ikke alt. Jeg er flergangsfødende og da kommer gjerne magen fortere enn ved første gang. Ved ca 3 mnd(12 uker) må man regne med at det vil vise litt, men med rette klærne kan man kansje skjule det endel frem til ca 4 mnd. Kommer selvsagt an på hvordan kroppen ser ut i utgangspunktet. Er man syltynn vil det som regel vise fortere enn om man har litt rundt midten fra før.

Buick

Skrevet

Jeg er 19+4 og ser gravid ut, har vel sett det på meg siden ca uke 14. Men folk så det på ansiktet mitt før de så det på magen. Jeg har vært sykmeldt en del fra jobb på grunn av mageinfeksjon, så de trodde jeg fortsatt var plaget da jeg ble sykmeldt 4 uker i 1. trimester. Da jeg kom til bake spurte en etter en om jeg var gravid, de så det på ansiktet mitt. Aner ikke hvordan de så det men..

Skrevet

Er 14+2 i dag, og kan ikke skjule det lenger.. har vel egentlig vært folk som har lurt siden uke 9 tror jeg.. Det er stor forskjell på nå, og sist jeg var gravid, da vistes det ikke før ca uke 20.. =)

Skrevet

Hei!

Jeg er 14+6 på vei. Jeg ser at jeg har fått mage, men andre har ikke sett det til nå. Har ikke fortalt det ennå, da dette er det første barnebarnet og min mor kommer til å ta av. Vil nye roen så lenge som mulig hi hi. Bruker de fleste buksene mine ennå, men så har jeg stort sett bare hoftebukser. Har kjøp nye vide gensere for å skjule magen. Jeg har bare lagt på meg rundt magen, så jeg tror at jeg kan skjule dette ennå noen uker.

Skrevet

Første gang en jeg ikke kjenner så godt kom og spurte om jeg var gravid var jeg 13+1. Hun så det på magen, så man kunne se det ganske godt allerede da.

Skrevet

Jeg måtte begynne med gravidbukse i uke 8! Gikk opp 3 kg nsten med en gang, så har den holdt seg sånn... Men mange uker siden "alle" så det på meg... Er i uke 13 nå..

Skrevet

er i uke 20 jeg, og det vises litt men ikke så mye, men merker at bukser begynner å stramme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...