Gå til innhold

Når setter de små seg opp selv? (alder)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det vanlig at de setter seg opp selv på gulvet, eller blir sittende stødig uten å tippe når en setter de ned på gulvet?

Bare nysgjerrig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selma gjorde det akkurat - hun er 8 1/2 mnd.....tror det er normalt....

Skrevet

Mathias satt stødig fra han var 6 1/2 mnd, men satte seg ikke opp selv før han var 9 mnd.

Skrevet

Lillegutt satte seg opp selv da han var 8 måneder.

Satt stødig uten støtt en stund før det, men husker ikke når..

Skrevet

Takk for svar alle..

Vet det er forskjellig, men var bare nysgjerrig:)

Har gutt p å6,5 mnd, han gjør ikke dette enda.

Skrevet

mini på 10 mnd setter seg opp selv hvis han ligger i en bestemt stilling... men ikke ellers.. han har sittet stødig lenge..fra sittende til mageleie også sittende gjør han.. men vis vi legger han på ryggensetter han seg ikke opp...men reiser seg opp fra sittende da...drar seg opp,men også ved å lene seg på en leke feks...

Skrevet

Minstemann satt stødig da han var ca 7 mnd, men satte seg ikke selv opp før han var ca 9,5 mnd :)

Skrevet

litt over 6 mnd. nå står hun langs bordet og krabber, 7 1/2 mnd. går fort!!!

Skrevet

Viss eg satte han opp sat småen rimelig stødig frå han var litt under 7 mnd. Men å sette seg opp sjølv begynte han ikkje med før han var 10 mnd (same dag som han plutselig begynte å krype + reise seg opp, "alt" kom på ein gong for oss)

Skrevet

Satte seg opp og satt stødig da han var vel 6 mnd.

Skrevet

Jeg lot Daniel få gjøre det når han var klar for det, og det var han da han var 8mnd gammel.

Da begynte han å krabbe også, men kunne allerede gå rundt bordene og stå på gulvet :)

Skrevet

Leo var rundt 7mnd når han satt støtt, etter det var han helt turbo. Vi kaller han bare turbo Johnny, han har vært utrolig rask med krabbing, gåing og nå er det løping..... puhh

Han er født turbo GTI i følge min mann.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...