Gå til innhold

hvorfor gidder jeg ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

og holde kontakten ... jeg ringer henne, sender sms...reiser 4 timer for og besøke henne ..altså hun som jeg mener er ei veninne men som jeg begynner og ser på med andre øyne nå ... ! Hun var i Oslo på tirsdag og jeg bor bare 20 min unna .. så jeg ringte henne og spurte om hun ville ta seg en tur (hadde også bursdag) men nei da - selvfølgelig passa det ikke.

Men hun driver og planlegger sin bursdag i Desember og at jeg skal komme da - men en baby på 2 mnd liksom ... Yeah rigth ! Hvorfor skal jeg bare pakke og dra for 4 timer og være borte en hel helg når hun ikke kan avse 1 time engang når hun er i Oslo. Da ble jeg virkelig skuffa, men gadd ikke si noe. Hun er alltid den personen som skal ha siste ordet og MÅ ha rett på alt, men samtidig så savner jeg henne. Noen meninger på hva jeg kan gjøre??? Mannen min mener jeg burde kutte henne, men er ikke så enkelt mener jeg da og bare bryte kontakten etter og ha kjent hverandre i 7år. Er heller ikke alltid hun svarer meg på sms, så det er vel et tegn på at jeg burde få opp øynene, eller ?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånne har jeg bare kutta ut jeg, men det er nå meg. ble så drittlei enveistrafikk

Skrevet

hmmm, hun høres ikke akkurat ut som en god venninne...men om du liker hennes selskap så kan du vel beholde henne:-) Kan jo være hun rett og slett hadde for mye annent å gjøre under oslo besøket, men det høres ikke ut som hun hadde lyst til å treffe deg akkurat:-(

Skrevet

må også innrømme at keg blir sliten av henne ... blir liksom tom for alt som energi ... så ja jeg burde kanskje kutte henne ut ... !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...