Gå til innhold

huff, på mandag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jeg visst en tur på apoteket og kjøpe en test eller 2. Har hoppet over mensen 2 ganger nå, tenkte at første gang kunne komme av stress pga eksamen, hadde det ca rundt el. Men skjønner ikke hvorfor jeg har hoppet over nå da. Det passer egentlig ikke inn i planene nå, har ikke jobb, så jeg vil ikke få permisjonspenger. Samt at sambo ikke ennå har faste vakter (han jobber som vekter, og det har vært dårlig med vakter i det siste, men han har sagt at han skal si ja til alt han får tilbud om.) Det eneste positive i alt dette er at sambo har sendt søknad på en fast stillng i Tromsø, og har fått beskjed fra sjefen på svareren at han må pakke tinga sine og dra dit, så det kan jo virke som om han kanskje får den (han har hatt ferie i 2 uker nå). Skulle virkelig likt å kunne se inn i fremtiden nå, slik at jeg kunne vite hvordan det kommer til å gå for oss.

Men, jeg føler meg egentlig ikke så veldig gravid for tiden, når jeg gikk med lillegutt og var ca like langt på vei som jeg kanskje (forhåpentligvis ikke) er nå, kunne jeg sove i hvert fall 1 time på dagen og ennå gå og legge meg 22 og sove til 9.

Unnskyld at dette innlegget ble litt langt, måtte bare få det ut litt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan bare si lykke til;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...