Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegull er 6 mnd og jeg tenkte for lenge siden at DA når hun er 6 mnd skal hun sove på eget rom... Men hun er våken 2 g for mat og sikkert 3-4 ganger for smokk fra kl 11 til 6.. Ser for meg at jeg må løpe i skytteltrafikk fra senga og inn til henne.

Men på den andre siden, hun vil kanskje sove bedre alene.

Hva gjør dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tenkt at når hun begynner å nerme seg et år så er det på tide - men vi får se...

Skrevet

jenta vår sover på eget rom. hun er 5mnd neste uke.. men hun våkner ikke på natta da =) så sånn sett er det veldig enkelt... har babycall. funker supert!

Skrevet

mini fikk eget rom da han var 3,5 mnd.. vegg i vegg med våres.. både han og vi sov mye bedre da:=)

Skrevet

Vi har berre eitt soverom, så her blir chiquita liggande inne hos oss til vi får større leiligheit, eller vi får satt opp ei slags sovealkove på stova.

Skrevet

Sønnen fikk eget rom da han var 8 uker gammel, og etter det sov vi alle bedre. Begynte å sove noen netter gjennom da han var 2,5 måned. Nå er han drøyt 4 mnd og har sovet hver natt gjennom de tre siste ukene. Dvs ca 21.30-07.00

Skrevet

Vi flytta junior på eget rom da han var 1 år ca. Da begynte han plutselig å sove til kl 8 mot klokken 6 tidligere. Så med nestemann blir det helt klart eget rom tidligere!

Skrevet

Jeg la smån på eget rom da han var to mnd...

1. fordi jeg fikk ikke sove(bare han snudde på seg så våkna jeg)

2. det var råte på rommet vårt, så han fikk det nyopp pussa rommet...merka med en gang at han ble bdre i pusten da han fikk nytt rom...og han sov hle natta, fra 8-8 fra han var to mnd...vi vekte han når vi gikk og la oss får gi han flaske, men han sov mens han fikk flaska...

Skrevet

Rommet stod klart når hun ble født, men sover fremdeles på rommet med oss.Hun nærmere seg 7 mnd.

Skrevet

vi venter til hun er ett år..i alle fall.

Skrevet

Tenkte også og prøve når snuppa er 1 år. Men spør du en branninspektør så er det ikke å anbefale å flytte barna på eget rom før de kan komme seg ut selv ved brann!!

Skrevet

Jeg samsover med mi lille prinsesse på 3 mnd. Vet ikke helt når jeg klarer å la henne sove i egen seng... Sover i bag på dagen.

Skrevet

Barn våkner mye letter når de sover på samme rom som foreldrene. Skal menge ganger ikke mer til enn at dere snur der i senga.

Så det at hun våkner så my kan slutte av seg selv så fort hun kommer på eget rom. Det skjedde iallfall her. Lillemann nattavente seg selv i løpet av to netter da han flyttet ut fra oss.

Så her kommer nestemann på eget rom fra en av de første nettene av.

Skrevet

Vi har planer om at hun flytter på eget rom når hun er 3 mnd, men hørtes nesten fristende ut å gjøre det før når jeg hører alle historiene om at barna sover natten gjennom da... Jeg sliter med å få jenta mi til å sove fra tolv på natten til seks om morgenen jeg:(

Skrevet

Mini her har sovet på eget rom siden han var 7 uker han ;) Rommet er vegg i vegg med vårt, så er ikke så lang å gå når han skal ha mat. (våkner bare en gang iløpet av natta da)

Skrevet

3-3 1/2 år, akkurat som forrige mann... plassmangel og fordi det er så kos og så trygt å ha ungene lenge på rommet vårt. Vi er kanskje litt rare sånn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...