Nesly Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Lurer på når det er vanlig at babyene setter seg opp selv/er sterke nok til å bli sittende når en setter dem ned på gulvet? Vet det er individuelle forskjeller, men er bare nysgjerrig på når andre gjorde det?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Regner med at min på snart 6 mnd klarer det snart. har begynt å rygge bakover i krabbestilling og halvsitter litt. Det er vel ikke lenge får de siste cm er der, tenker jeg. Sitter godt alene om jeg setter knøttet på gulvet, men klarer ikke helt å gjøre det selv. Prøver hele tiden
Nesly Skrevet 11. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2007 Ok. Min gutt på 6,5 mnd sitter langt fra alene enda, tipper framover eller til siden om jeg prøver å sette han ned på gulvet. Så tar nok en stund før det skjer her..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 min satte seg opp da han var 6,5mnd. Jeg prøvde ikke å sette han i sittende stilling før han klarte det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå