petite fleur Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Med en gang til nærmeste familie (da var jeg 4+5), venner ca 8 uker på vei og jobb og bekjente da jeg var 16-17 uker på vei
kokosyklus Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Med en gang til venner og familie og i uke 8 på jobben. Må det for å holde meg unna smitte. Ellers hadde jeg sagt det uansett. Hadde jeg mistet ville jeg aldri orket å bære sorgen alene. Synes det er bedre at folk vet.
Buick Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Enkelte av mine nærmeste fikk vite det omtrent med en gang, men det var litt fordi jeg hadde mista flere ganger tidligere. På jobb fortalte jeg det nå etter ferien og da var jeg 15 uker på vei. 3 mnd grensen er vel ganske vanlig å følge, fordi ting er ikke så usikre lenger på om ting går bra når man har kommet over første trimester. Jeg tenker som så at når man har kommet så langt, så kan det bli offisielt for hvem som helst. Man velger alltid selv når man vil si det til sine nærmeste og vanligvis er det jo en lykkelig begivenhet der alle blir glad på dine vegne. Buick
camosilla Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 IVF her. Sa det til nære venner, familie og sjefen før vi satte i gang. Resten av verden fikk vite det når jeg var ca to mnd. Da gadd jeg ikke holde det hemmelig mer:)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Etter 14 uker, når vi kom ut fra jordmor og hadde hørt hjertelyden. Har en veninne som mista rett etter jeg hadde positiv test, så jeg ville være sikker på at det var liv.
*Gravida* 1. Januar 2008 Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 Da jeg var 8 uker på vei fortalte jeg det til nærmeste familie medlemmer. Og når jeg var 18 uker på vei, fortalte jeg det til alle andre! hehe :-D
Baby nr3 ombord Skrevet 12. august 2007 #9 Skrevet 12. august 2007 Fortalte det til alle jeg ville skulle vite det med en gang nesten, 4-5 uker. Så fikk resten vite det en måned seinere ca:) Å helt offisielt ble det når jeg var 11 og ei halv uek på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå