Gjest Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Vi (jeg) reiser til "syden" for å få sjangs å koble totalt av fra venner, familie og huslige gjøremål. Et nydelig avbrekk i hverdagen der vi kan være kun oss tre! Bort fra pc, tv, komfyr, vaskebøtte, rema1000 + +
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 helt enig, og uten folk som renner ned dørene hele tida og telefon som ringer. Kun nyte oss sammen. Og spise go mat, bade og sole seg.
·۰•●Neva & Katinka●•۰· Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Samme som du.... Men min ferie er ofte ikke så masse "ferie" egentlig, jeg har ofte lyst å være med, både på det ene og det andre. Så det ender ofte med at det er himla godt å komme hjem etter alt det slitet, hehe... Men har ofte fått det jeg er ute etter uansett. En annen setting og et annet miljø...
stolt mamma tell mine to gutta Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Heldige er dere! Jeg har flyskrekk og flyr kun i Norge... Har SÅ lyst å dra til Syden, men tør ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå