Gjest Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 jeg er så dritlei av å GLEMME pillene mine (selv om jeg har huskelapp på mobilen) og gå å dra på de om vi skal noensted (flaut også...) så vurderer p-stav men.. 1. vondt å sette den? (skal liksom inn i armen!) 2. koster 1260 kr 3: hva om jeg reagerer på den? gaah... jeg har liksom ikke så mye penger å rutte med på en gang:(
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 jeg skal ha p-stav :-) lite bivirkninger. gynekologen sa at det eneste problemet var for noen år siden at de måtte 'lete' litt for å finne den men at det ikke er noe problem lenger. man må ha spesialtillatelse ellernoe for sette den så det går alltid bra :-)
3b@rnsmor-30* Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 kom på en ting til... siden du skriver at du ikke har så mye penger... men det er jo ikke dyrt egentlig da..hlder jo i 2 år, og p-piller koster litt i 2 år det også... men jeg lurer også på om noen har erfaringer å dele...
Gjest Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 jo,men liksom atte p-pillene kjøper jeg bare ut hver 3.måned om du skjønner? mens man må betale p-stav med en gang til legen. det holder i 3-4 år sa legen og det passer jo ganske bra ettersom jeg ikke vil/kan bli gravid med det første....
jente og gutt Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Jeg her ikke p-stav selv, men ei venninne her. Hun er veldig fornøyd og har nettop fått satt in en ny. Sa det var litt vondt etterpå, men at det gikk over etter et par dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå