BEA-77 Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Har shoppet babyklær litt i hytt og vær og tenkte å ta en oppsumering for å handle litt mer bevisst fremover. Har kikket på disse utstyrslistene og hadde tenkt å sammenligne det jeg har, med hva en minimum bør ha. MEN har noe i str. 50, noe er 50/56, noe er 56 og noe er 62. Teller dere str. 50 til og med 56 sammen i forhold til denne listen? Bør en kanskje ikke kjøpe noe særlig i str. 50 i det hele tatt? Str. 62 holder jeg utenfor siden dette er ganske stor størrelse. (ikke kjøpt så mye av det da, men har en vinterdress og en lue) Takknemlig for svar!
Erisa* Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Jeg har nesten ikke kjøpt noe i str 50, for det vokser ungen så fort ut av. Tror kanskje jeg kommer til å kjøpe en ullbody eller to i den størrelsen, har tross alt termin i januar.. Men jeg tenker at det går bra om klærne er litt store første ukene..
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Hei:) Jeg syns du skal ha litt i str 50, så kan du heller kjøpe mer etter fødsel (eventuelt få noen til å handle for deg). Da ser du hvor stor bebien din blir, og hva den trenger... Bebien min bruker str 50 ennå, hun blir en mnd på onsdag, hun veier nå nesten 4 kg, og er rundt 53 cm lang.. Noen av klea i str 50 er ennå litt store... Mitt råd er derfor, å ha litt i str 50, et par bodyer, en dress, et par pysjer.. Jeg har i allefall hatt god bruk for str 50, og det er litt kjedelig når klea er alt for store også...
Snart 3 barns-mor? Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Jeg hadde ikke kjøppt noe i str 50.Skulle vi trenge det får v heller stoppe på ei hjem fra sykehuset. Med 1.mann hadde jeg ingenting i 50,men han var også stor,så rekner ikke med at h#n blir så mye mindre denne gangen.
Gjest Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Kjøpte ein body og ei sparkebukse i str 50 + bittelitt arvekle, og måtte presse ho inn i hentesettet på sjukehuset. Ho var 51cm og 3580gr. Gjekk rett på str 56 og det har ho brukt fram til i dag (buksene passar framleis men bodyane blir litt korte pga stor tøybleierumpe) Ulltøy er jo meir stretchy, men der får ein ofte berre str 50, 60, 70 osb. Chiquita har brukt str 60 der frå ho var 2-3 veker gamal (kjøpte ingenting i str 50)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå