Gå til innhold

Har dere prøvd ringtesten med tvillinger?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har det?

Tenkte jeg skulle prøve senere ikveld når jeg legger meg...

Litt morro med sånne ting:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er dette? he he jeg har to i magen også. Når har du termin da?

Jeg har 10 februar.

litt i sjokk enda.

Skrevet

tror kanskje det første kjønnet ringen "viser", er ene og det andre er andre:)Det vil si mellom hver gang ringen stopper opp og starter igjen:)

Skrevet

Hvis det stemmer, så skal jeg ha en gutt og en jente,tror jeg.

Det blir spennende å se når jeg skal på ultralyd.

Pappa'n tipper en av hver...jeg er litt mere usikker.

Har termin 1.februar, og skal ikke på ultrayd før 5.september igjen.

Har vært 3 ganger allerede, men det har vært for tidlig til å se.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...