Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Og kan man være moden selv om livmorhalsen er lang og lukket??
conney skal ha nr 2:) Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Jordmor sjekker deg..eller en lege:) Jeg har begynt å modne, det vil si at livmormunnen er begynt å mykne seg, med andre ord bli mindre, men jeg var enda lukket, (ikke åpning) Men jeg har gått fra3-4 cm livmormunn til 2-3 cm livormunn, viss du skjønner, til slutt vil livmormunnen være flat og det kan være rom for å begynne å åpne seg.. Modningstiden kan ta laaaang tid og den kan ta koooort tid, veldig forskjellig fra person til person.. Jeg tar bringebærkapsler for å modne raskere og bedre.+ at vevet nednetil skal bli mer tøyelig .Skal også ta modningskaupuktur på tirsdag ( da er jeg 37+5) Håper jeg gav deg et svar du forstod:)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Takk for svar. Jeg har fått vite det av jm, men har vært på ul. etter det og der sa de ingen ting. Livmorhalsen var nesten 4 cm. Har jo hatt mensenmurringer noen ganger og er i uke 32. Men kan jm bare si det sånn helt uten å sjekke innvendig eller siden jeg har hatt mensmurringer liksom.
fairy Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Jeg vet iallfall at 4 cm er vanlig lengde, så den har ikke begynt å minke/flate seg ut iallfall. Jeg har to cm åpning, livmorhalsen er en cm. Godt moden. Var fødselslegen som sjekket dette. Hun skrev på helsekortet: cx 2 cm, 1 cm skjededel
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Nei, jeg får bare vente å se. Håper jo seff. at hun blir der lenger. Har prøvd å finne ut litt på nett, men jeg er ikke noen dataekspert så jeg har ikke funnet ut noe særlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå