Gå til innhold

hva bruker deres søte små som kos?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva bruker deres søte små som kos. Min lille gutt sutter på de 2 midterste fingrene. helt avhenging av de. brukte sutt litt når han var baby , men så fant han fingrene og da var det egentlig gjort hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eldste har tutt, og kosegenser hun drar over hånda.

Minste har flanellsklut inntil ansiktet , og tutt, han elsker også å kose med håret, enten sitt eget, eller mitt, hehe

Skrevet

Gutten min sutter på underleppa si, har gjort det siden han var nyfødt, og er nå 1,5 år =)

Skrevet

Snuppa her er veldig glad i sutten sin. Når ho sover så har ho og to suttekluter som ho liker og ha tett opp til nesa.

Skrevet

smokk og ett stort silkesjerf:=)

Skrevet

Totten og håret. Hun har nå nesten kort hår på den ene siden av hodet pga at hun river det av seg.......Ikke lett å gjøre noe med det når hun nesten drar det av seg i søvne for å kose seg, samtidig som hun totter.............

Skrevet

Tutt og bamse i senga til soving, ellers er det lite kos fra snuppa vår. Eller pltuselig kan hun komme bort og si "kos" og klemme/gi suss. Hun blir HELT matt i blikket og sier "mer" hvis jeg slutter, når jeg kiler henne på ryggen når hun skifter fra klær til pysj på kvelden :o) Lik mammaen sin ;o)

Skrevet

Mini har en kose-Kallenin.Den trykker han inntil nesen når han skal kose.

Og så har han tutten kun når han vil sove.

Skrevet

da snuppa var lita brukte hun koseklut og koste håret eller navelen sin.

lillemann han bruker sutt, og helst liten tigergutt bamse klint godt inn i ansiktet sitt. da sovner an fort.

Skrevet

nei så vittig. det er tror jeg er første gang jeg har hørt om noen som har gjort. så søt.

Skrevet

å ja kom hvist på feil svar. skulle vært på det over. men sjarmerende med silkeskjerf også.

Skrevet

Minstemann bruker tutte og kos, altså sutt og koseklut :)

Skrevet

Jenta mi har tigergutt bamse. Den må alltid ligge på fast plass i senga og hun har den med på barnehagen

Skrevet

Kose-enhjørning og smokk :) Og helst mammas gamle sarong til å trekke over hodet også

Skrevet

Eldstejenta hadde smokk, koseklut og Bamsemann når hun var liten. Smokken havnet hos Sabeltann for 2 år siden, men kosekluten og Bamsemann bor fremdeles i senga.

Lillejenta har smokk, koseklut og nå for tiden er er Tiger (en kosetiger fra dyreparken) favoritten. Tin (en supermyk kosekanin) må også være oppi senga hennes.

Skrevet

En myk, hvit pus som hun fikk når hun ble født+ to kosekluter med kaninhode på. Alle skal ligge over ansiktet på en gang.. Veeeldig søt! :)

Skrevet

Smokk og dyna si. Helt avhengig, spesielt av dyna. Stryker hjørnene på dyna over håndflata, i ansiktet og på armen.

Vi må drasse den til og fra barnehagen hver dag siden han må ha den for å sovne.

Er 17 måneder.

Skrevet

Han drasser forresten med seg dyna over alt hjemme store deler av dagen. Til og med på badet.... Så må skifte trekk ofte for å si det sånn...

Skrevet

Mammas pupp.... Har prøvd smokk , men liker ikke den.

Ellers er det med kosedyr i senga. Somregel et par små myke hunder eller ei tøydukke :o)

Skrevet

Smokken og albuene våre :-)

Skrevet

begge bruker smokken sin :o) Eldste kan nesten ikke leve uten smokk, og har i tillegg en bamse hun har sovet med siden hun ble født. Minste er ikke så avhengig av smokken, men har en sånn koseklut med kanin som hun MÅ ha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...