prinsessemamma=) + feb.spire Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 har tatt på meg en nattevakt for en kollega i natt... jobber ikke natt til vanlig. er i uke 13 så kom jeg plutselig til å lure på om det er skadelig? mener å ha lest om det her inne en gang... jobben er veldig rolig da - sitter foran noen skjermer og overvåker=) men må være våken 12 timer... hva mener dere?
anneli84 Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 er ikke skadelig med en vakt. men man blir veldig sliten av å jobbe netter, så man blir frarådet å jobbe flere for da får man liksom aldri hvilt ut. men en går nok helt fint:)
Erisa* Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Det går nok fint for en natt. Bare pass på å få sove litt før du går på vakt, og at du får hvilt deg godt etterpå. Det kan være skadelig å jobbe natt, men jeg tror nok det gjelder de som gjør det til vanlig, enten ved å jobbe rene nattevaktstillinger eller i turnus. Jeg har ikke tatt på meg noen nattevakter nå som jeg er gravid, for sikkerhets skyld, men det hadde nok gått bra med ei natt:) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Heisann... Noen nattevakter i mnd er ikke farlig, jeg er nå 24 uker på vei, og tar enda noen nattiser i mnd... Man er jo uansett flink til å passe på seg selv, med å få seg søvn og hvile..
prinsessemamma=) + feb.spire Skrevet 11. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2007 flott=) skal løpe rett hjem og sove i morgentidlig=) takk for at beroligende svar og lykke til videre alle sammen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå