PrinsessaPåErta Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Har de aller minste bruk for vinterdresser? Ser reima har fra str 62, min gutt er to mnd nå, og lurer på om vi skal kjøpe dress til han til vinteren...Vi har jo litt lyst til å være noe ute også om det ikke er for kaldt...
hanto Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 min gutt ble født i september. brukte ikke noe annet en en vanlig enkel dress til han. lå jo i pose i vogna. og hvis de skal sitte noe ute er det jo ikke lenge. du ble sikkert ikke noe klokere av dette.
Nickeguri Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Jenta mi som er født i juli trengte det ikke den første vinteren, i hvert fall. Da hadde hun på seg ullundertøy i voksiposen, evt fleecedress over hvis det var kaldt. Og hun var jo ikke ute av vogna når hun var ute uansett.
grå :) Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 de trenger ikke noen spesialdress når de ikke kan krabbe engang. det er ialelfall min erfaring. de ligger jo i vogna med tepper og greier så en vanlig varm dress holder lenge
Gjest Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Jeg ser ikke vitsen med å bruke masse penger på god dress før de er over året. Har en som ble født i april og den første vinteren hans kjøpte jeg bare dress på H&M. I år har jeg dress fra Obs som jeg kommer til å bruke. Han kommer jo ikke til å være ute i flere timer uansett. Han går ikke i barnehage da. Kanskje han begynner litt i park, men jeg stoler på at den dressen jeg har holder i vinter. Neste år vil jeg nok sørge for å ha en litt bedre dress.
solastråler Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Jeg tror ikke du skal innvistere i en dyr dress til han. Min datter var født i august i fjor og vi var ute litt i vinter som var. Da kledde jeg henne i ull og fleece dress og i en bobbledresse når det var på det kaldest. Babyen din går sikkert ikke til vinteren alikavell og bare sitte i snøen blir kaldt. Og vist dere har ungen i pulk eller vogn har du dyne og pose og pledd i tillegg. Spar heller pengene til ungen blir større og trenger dress som skal tåle alt. Regne, vind, snø og kulde og i tilleg kunne være enkel og bevege seg i!
Gjest Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 Jeg har hatt to barn på rundt 6-9 mnd på vinterern og aldri hatt bruk for sånn vinterdress.De ligger jo i vogn i en pose og da blir det for tykt og klumpete syns jeg.
Gjest Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 Snuppa hadde bare en sånn billigdress fra hm i fjor (da var hun 8 mnd) Trengte ikke noe mer til en som var så liten, vi dro henne litt på akebrett mend et var det. Hadde hun vært mindre så hadde vi ikke kjøpt dress i det hele tatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå