Gå til innhold

hva gjør jeg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk 50,- i driks for å ordnet nye hotellrom til gjester som var misfornøyde med utsikten fra rommet sitt. Skal vel egentlig gå i drikskassa eller er den til meg? ÈR ikke vant til å få driks annet enn til hotellet jeg. De kom nå, så det er kun meg de har vært i kontakt med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber på restaurant og her går alt i felles tipskasse uansett om jeg får beskjed om at det er bare til meg..

Skrevet

Det kommer vel an på hva slags ordning dere har der det.

Har dere felleskasse som alle legger i skal det vel dit, hvis ikke er de selvflgelig dine.

Skrevet

det er det jeg ikke vet, for vanligvis har jeg bare tatt i mot driks fra kort, dvs. ført pengene over på driks konto

Skrevet

hadde nok tatt den selv jeg og så spurt hva normen er på arbeidsstedet en annen gang

Skrevet

hehe det hørtes ut som en lul ide`;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...