Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Vi har lyst på to tette, og det som jeg da lurer på er om noen har opplevd å ikke få mensen tilbake før neste graviditet.. At en har klart å klaffe med en gang når mensen egentlig skulle ha kommet. (Altså at en har eggløsning og så skulle mensen dukket opp, men så blir en gravid istedet..) Vanskelig å forklare, men håper dere skjønner hva jeg mener.. Så mitt spørsmål: hvordan visste dere eller merket dere at dere var gravid igjen??
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Fikk ikke mensen tilbake før jeg ble gravid igjen, skjønte at jeg var gravid igjen på kvalmen og at kroppen føltes "annerledes".
titti80 Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Føler at ting skjer i kroppen nå... Stikking i rygg og mage. Trøtt (selv om jeg står på jern), vært noe kvalm.. Men synes det liksom er litt teit å haste av gårde å kjøpe test allerede nå.. Men den følelsen har jeg bare pga at mensen ikke er kommet enda.. Hva ville du gjort?? Når ville du ha testet?? Evt begynt å teste.. Takk for svar forresten:)
titti80 Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 he he.. Litt anomyn ser jeg og litt ikke Liker variasjon..
Simselimsen Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Jeg hadde en mensen imellom....men testet positivt veldig sent iallefall...
titti80 Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 men da merket du det vel med at mensen ikke kom tilbake, eller??
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 Vi hadde ikke egentlig planlagt en til SÅ tett, så etter en uke eller to i fornektelse og med bange anelser dro jeg på apoteket for å kjøpe test. Morgenkvalmen ble bare verre, jeg følte meg trøtt selv om jeg hadde sovet 12timers natt og følge meg generelt litt uvel og tung i kroppen. Veldig positiv test, ingen tvil Angrer såklart ingenting Spør du meg, hadde jeg løpt rett på apoteket... og hadde den vært negativ, hadde jeg forsøkt å slå fra meg tanken en stund... etter min første graviditet tok det over ett år før jeg fikk mensen tilbake, så av og til kan det tydeligvis ta litt tid
Simselimsen Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 men tenkte kansje den var uregelmessig (den hadde jo bare vart en gang) + at jeg ikke testet positivt så jeg skjønte ikke at jeg var gravid før i uke 7-8 eller noe....
titti80 Skrevet 11. august 2007 #9 Skrevet 11. august 2007 Blir jo kjempeglad om den er positiv:) Vi har jo planlagt dette, så er jeg gravid igjen er den lille hjertelig velkommen.. Men blir litt nervøs for å ta testen også.. Tenker ikke mye på det å bli gravid, det skjer når det skjer, men har liksom kjent forandringer i kroppen. Det kan jo også være forandringer etter fødsel og at kroppen driver å går tilbake igjen, og at mensen er i anmarsj.. Men har allikevel et lite håp om at det skjer snart.. Får se om jeg tør å kjøpe test;) Skummelt altså.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå