Gå til innhold

Noen som har to tette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har lyst på to tette, og det som jeg da lurer på er om noen har opplevd å ikke få mensen tilbake før neste graviditet.. At en har klart å klaffe med en gang når mensen egentlig skulle ha kommet. (Altså at en har eggløsning og så skulle mensen dukket opp, men så blir en gravid istedet..)

Vanskelig å forklare, men håper dere skjønner hva jeg mener..

Så mitt spørsmål: hvordan visste dere eller merket dere at dere var gravid igjen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk ikke mensen tilbake før jeg ble gravid igjen, skjønte at jeg var gravid igjen på kvalmen og at kroppen føltes "annerledes".

Skrevet

Føler at ting skjer i kroppen nå... Stikking i rygg og mage. Trøtt (selv om jeg står på jern), vært noe kvalm.. Men synes det liksom er litt teit å haste av gårde å kjøpe test allerede nå.. Men den følelsen har jeg bare pga at mensen ikke er kommet enda..

Hva ville du gjort?? Når ville du ha testet?? Evt begynt å teste..

Takk for svar forresten:)

Skrevet

he he.. Litt anomyn ser jeg og litt ikke ;)

Liker variasjon..

Skrevet

Jeg hadde en mensen imellom....men testet positivt veldig sent iallefall...

Skrevet

men da merket du det vel med at mensen ikke kom tilbake, eller??

Skrevet

Vi hadde ikke egentlig planlagt en til SÅ tett, så etter en uke eller to i fornektelse og med bange anelser dro jeg på apoteket for å kjøpe test. Morgenkvalmen ble bare verre, jeg følte meg trøtt selv om jeg hadde sovet 12timers natt og følge meg generelt litt uvel og tung i kroppen. Veldig positiv test, ingen tvil ;) Angrer såklart ingenting :D

Spør du meg, hadde jeg løpt rett på apoteket... og hadde den vært negativ, hadde jeg forsøkt å slå fra meg tanken en stund... etter min første graviditet tok det over ett år før jeg fikk mensen tilbake, så av og til kan det tydeligvis ta litt tid :)

Skrevet

men tenkte kansje den var uregelmessig (den hadde jo bare vart en gang) + at jeg ikke testet positivt så jeg skjønte ikke at jeg var gravid før i uke 7-8 eller noe....

Skrevet

Blir jo kjempeglad om den er positiv:) Vi har jo planlagt dette, så er jeg gravid igjen er den lille hjertelig velkommen.. :)

Men blir litt nervøs for å ta testen også..

Tenker ikke mye på det å bli gravid, det skjer når det skjer, men har liksom kjent forandringer i kroppen. Det kan jo også være forandringer etter fødsel og at kroppen driver å går tilbake igjen, og at mensen er i anmarsj.. Men har allikevel et lite håp om at det skjer snart..

Får se om jeg tør å kjøpe test;) Skummelt altså.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...