Gå til innhold

Okei, et par spm ang. graviditet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker ikke så mye om hvordan jeg fant ut at jeg var gravid de andre gangene.. så jeg lurer litt nå.

I ca ei uke nå har jeg følt meg litt uvel på en måte, litt småkvalm, og mistet mye av matlyssten. Så har jeg fått litt avsmak på kaffe (noe som har vært et sikkert tegn de andre 3 gangene jeg var gravid).

Men en ting er annerledes. Jeg har IKKE ømme pupper, noe jeg kan huske har vært et ganske sikkert tegn de tre andre gangene.

Det er bare 2 dager siden jeg skulle hatt mensen, så det er litt tidlig å teste seg. Jeg har kjøpt en test, men vil vente litt før jeg tester meg.

Men spørsmålet mitt er da... Er det noen her som har vært gravid flere ganger, og som har hatt ulike symptomer hver gang?

F.eks hatt ømme pupper en gang, og ikke neste gang?

En annen ting som kan være et tegn er at jeg har følt meg veldig trøtt i det siste, og har vært ganske hormonell...

Hvis noen gidder, så hadde det vært fint å høre om hvordan deres symptomer har vært.

Det er selvfølgelig bare en måte å finne ut på om jeg er gravid, men som sagt litt tidlig å teste seg, siden det bare er 2 dager siden jeg skulle hatt mensen.

Hvis noen gidder, TUSEN takk for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke for tidlig å teste da du skulle hatt mensen?

Skrevet

mini symptomer var i starten (2 uker) uvel.. gikk til legen for å ta prøver-GRAVID!!!! he he :=)

du kan teste dagen etter du skulle hatt mensen:)

LYKKE TIL!!!!

Skrevet

Symptomer jeg fikk med en gang nesten..

*ØMME PUPPER

*TRETT HET

*GRÅT AV ALT

Husker ikke mer jeg! Jo husker jeg ble kvalm av enkelte lukter sånn som hairspray, parfyme osv osv

Skrevet

Du kan teste og få riktig resultat inntil 3 dager før forventet mens (med morgenurin), så jeg tror ikke det er for tidlig å teste... :o)

Skrevet

Hm... *tenke tilbake*

Første gangen hadde jeg null sympromer før etter testen var tatt, og den tok jeg et par dager over ikm. Noen dager etterpå satte kvalmen og ømme pupper inn.

Andre gangen merket jeg ikke noe før nesten to uker over, da ble huden min stygg.

Denne gangen fikk jeg ømme pupper og kastet opp hver gang jeg drakk kaffe, allerede før ikm.

Skrevet

Jeg har vært matvrak den siste uken.. Og puppene mine har faktisk vokst.., ikke tegn til mensen .. Skulle hatt den i går da.. Så ikke så veldig sen enda.. Men men.. Det er ve¨l ikke for tidlig og teste når du har ventet mensen..=)

Jeg tok test på morgenen i dag.., men den var negativ.., så da drøyer jeg den en ukes tid før jeg tar en test igjen om mens ikke er kommet..

Har vær trøtt i det siste.., men det er igrunn ikke unormalt.. he he..=)

Skrevet

Husker at sist jeg ble gravid så testet jeg meg en uke etter at jeg skulle hatt mensen, og da tok det laaaang tid før testen ble positiv.

Så om jeg skulle være gravid så har det sikkert ikke blitt produsert så veldig mye hcg enda. Derfor tror jeg det kanskje er lurt å vente et par dager til. Eller iallefall vente til i morgen tidlig, da det er lettest å få et riktig svar med morgen urin :-)

(men må innrømme at jeg er SINNSYKT nyskjerrig på om jeg faktisk er gravid, og har ikke akkurat så veldig god tolmodighet. Men har bare en test, og det er en sånn billig en, fra danmark, så gidder ikke sløse den med å teste for tidlig.. om du skjønner?! :-)

Skrevet

Hadde veeeldig ømme pupper den tredje gangen,noe jeg ikke hadde med nummer en og to.Ellers tror jeg mye har vært likt alle gangene.Lite plager i starten.

Men du skulle vel fint kunne ta en test nå da,siden det er et par dager etter forventet mens.

Lykke til:-)

Skrevet

Uren hud? Kan det være et tegn? SHIT... har hatt mye kviser i det siste.. Tror jeg får litt angst nå.

Har egentlig ikke lysst å bli gravid. Så jeg håper at alle symptomer er feil :-)

Kan jeg teste meg nå da? Jeg er så utolmodig, orker egentlig ikke vente lenger. Men er redd det er bortkasta å teste nå om kvelden, bare to dager etter jeg skulle hatt mensen...

*what to do, what to do...*

Skrevet

Hehe, kan nok være et tegn, ja;-)

Spar testen til i morgen tidlig du. Håper du får det svaret du ønsker! :)

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...