Marge Simpsons Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Jeg blir irritert når mannen min promper! Han skal liksom alltid gjøre det når jeg sitter i sofaen sammens med han, så KJENNER jeg at han PRESSER ut en (helst en laaaaang) promp! Det er SÅ EKKELT!!!
Mage Mi Sa Jo Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 jeg syntes det er mer irriterende nå jeg ser spes menn på butikken med hender ned i buksa forran eller bak og klør/klår på seg selv. æsj.
Gjest Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 haha... han er ihvertfall komfortabel med deg da:p
Marge Simpsons Skrevet 11. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2007 Til Heksa Gram & pentaene... Homer drikker, raper, eter for mye og påføres ofte hjerteinnfark... men promper?!! Det er IKKE TYPISK Homer!! )
Gjest Skrevet 11. august 2007 #9 Skrevet 11. august 2007 syns det er irriterende når folk bråker når jeg skal sove... eller stiller seg opp og prater i enden på rulletreppa..fy faen i helvete da mann!
Gjest Skrevet 11. august 2007 #10 Skrevet 11. august 2007 Eller presser seg på trikken før folk har fått gått av.... brenn i helvete!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #11 Skrevet 11. august 2007 sambo gjør også dette her...sitter å presser ut en promp, for å si''den bare kom av seg selv''my ass!!! eller når jeg må be han20 ganger om å gjøre noe..f.eks.gå inn på nettbank å betal den tlf regninga..''jada..snart'' Å så ett par uker senere så kommer det purrng..''du den regninga du skulle betale?''' ''åja, skal gjøre det nå!!!'' irriterende!!!
loppefjert Skrevet 11. august 2007 #12 Skrevet 11. august 2007 Jupp, lufta må ut. samme om man er en loppe, eller en flodhest;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå