Gå til innhold

Ang quinny vogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge hatt lyst på denne vognen,så når lillegutt er klar for å sitte vurderer jeg og kjøpe denne. MEN leser så mye negativt om den på sidene her. At den er "ut" osv.

Noen med erfaring som kan si om jeg kjøper "katta i sekken" om jeg velger quinny'en??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt denne vogna i 4 mnd. Er veldig førnøyd med vogna. Lett å kjøre. Så jeg vil anbefale denne.

Skrevet

Jeg er også ganske fornøyd med den. :)

Skrevet

jeg er kjempe fornøyd med den:)

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp Quinny vogn. Er jo ulike typer, jeg kjøpte Freestyle 3xl. Jeg er veldig fornøyd. Da jeg skulle kjøpe vogn sendte jeg ut melding til alle mine venninner med barn på ca samme alder. Jeg spurte hvilken vogn de hadde, om de var fornøyd, og hvis ikke de var fornøyd hvilken vogn ville de valgt. Mange hadde Quinny og alle likte den siden den har full liggelengde med god plass, gode hjul + +

Det jeg opplever som litt nytt (i forhold til til min gamle vogn, Simo kombi) er at når snuppa ligger og og kallesjen er vendt utover, så blir den litt baktung og det føles sem den kan velte lett. Dette oppleves ikke når hun sitter!! Eller kallesjen er vendt mot meg.

Dette er visstnok vanlig på 3-hjulinger, logisk etter hvor tyngden plasseres og at det er et hjul foran og to bak.

Savner kanskje et vindtrekk til denne når det blir sure vinterdager, men regntrekket er jo ganske vindtett, så det går sikkert bare bra. Ble lang og kanskje litt rotete dette.

Ja ja, er i allefall fornøyd med den. God å trille og lett å trille.

Skrevet

Jeg er også fornøyd. Kommer an på hva du vektlegger når du skal kjøpe vogn, har mange punkter på lista mi men umulig å finne vogn som har alle mine øsnker. Da måtte vi bare finne ut hva som var viktigst for oss( full liggestilling, vendbart håndtak evt sittedel, regulerbart fotstøtte kom øverst på lista) I tillegg ønsket vi oss en 3-hjuling da jeg personlig syns det er greiere å trille(slipper å bikke på vogna når man skal snu etc, hvis dere skjønner)

Er kanskje ikke den vogna jeg syns er kulest å se på, men er veldig fornøyd med den ellers. Vi har hatt den i 9 mnd nå, med bag først å så med sportsdel:) Har 6 venninner som har quinny i en eller annen variant og de er også veldig fornøyde.

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med min Freestyle 3xl, men har jo ikke brukt sportsdelen enda siden gullet bare er 6 mnd. Så det jeg kan svare på er vel at den er god å trille (i mine øyne) fordi den er lett og grei å snu og sånt. Ellers har jeg to venniner som bruker sportsdelen til snuppene sine, og de er strålende fornøyde begge to :)

Skrevet

Jeg er fornøyd med min. Hadde en simo kombi til eldste, men den ble brukt som sove vogn i barnehagen etterhvert frodi den var stor og tung. Vi kjøpte vel quinnyen når han var 1,5 år og har brukt den frem til ham frem til vi fikk minste for 3,5 mnd siden.

Så jeg har erfaring fra både sport og bag. Syns den er kjempe ålreit å trille både i skog og by. Jeg vil nok ikke anbefale den som sovevogn, men det har ikke jeg bruk for uansett siden jeg har simoen til det (=

En billig og bra vogn spør du meg.. også får vi plass til den i bilen (har ikke stasjonsvogn)

Skrevet

Vi har Quinny og er veldig fornøyde! Har skiftet til sportsvogndelen, og liker den også godt! Anbefales!

Skrevet

Den vogna jeg har vært mest misfornøyd med. Gå inn på barnevogndebatten og les om quinny. Min hadde vel alle "feil" som er ramset opp der. Hadde nok uten tvil kjøpt en annen vogn.

Du kan ikke få lånt en og testet den ut litt før du eventuellt kjøper?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...