Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fra å være helt stille nesten er nå barnefar snudd helt om, han har vært flere ganger hos oss på besøk og vil helst komme hvær dag, han sender mld om hvor glad pappa er i lillegull og at han savner han osv, han besøkte oss på sykehuset i dag og vi ble invitert med hjem til han på tirsdag som kommer for å møte hans slektninger fra usa.. dette er jo en helt enorm framgang fra den stillheten som hersket.. likevel er jeg ikke helt fornøyd for han oppfører seg så rart, første ordet lille skal lære er fitte mener han og benytter enhver sjanse til å bruke ordet ..i håp om at han skal lære det til slutt??...! akkurat det dær plager meg veldig, håper han modnes litt mere med oppgaven! han er heldigvis snudd fra å kalle meg : dama han må dele ungen sin med, til å kalle meg moren til ungen sin, det er i allefall bedre, viser jo at han har fått en bedre respekt for meg som mor :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Supre nyheter for Lucas (og deg ;)). Det er alltid topp når fedrene deltar aktivt i ungene sine :)

Og det ordet der kan han nok holde for seg selv noen år til, ha ei flaske ajax og spray i munnen hans når han sier det hihi

Skrevet

hva får folk til og ønske at barna sine skal si slikt? rare mannfolk. men bedre at barnet løper rundt og sier fitte en at han ikke har noe pappa. heldigvis så kan du sikkert får til at han har pappa og ikke løper rundt og sier fitte.

hm... hva sier pappaen når du sier at du ikke liker det?

Gjest marie-s
Skrevet

Her er det du sier til faren: "Helt greit han lærer å si fitte, men hver gang han kommer til å si det så kommer jeg til å kle han opp i kjole" Si dette med litt humor og en litt alvorlig undertone så vil det fort bli slutt på det ordet for det virker jo som han virkelig skal ha en tøff gutt og han blir jo ikke akkurat det i kjole;-)

Skrevet

ja det er godt han stiller opp, men trist at han er så umoden, jeg har truet han med å slå knute på utstyret hans om lucas noensinne kommer hjem å sier fitte og forteller han har lært det av pappa!

jeg tror ikke han skjønner hvor dumt det er at han driver på sånn, jeg spurte han hva han ville følt om lille sa fitte til farmoren sin og hun fikk vite at det hadde han lært av pappa.. da lo han bare da.. jeg vet at min mor hadde blitt rimelig forbanna for noe sånn, regner med at det hadde hans mor også reagert på så jeg prøver spille litt på eventuell respekt han har for sin mor da:)

Skrevet

jo han ler bare når jeg sier jeg ikke liker det.. tror ikke han skjønner at jeg mener alvor.. men jeg sa til han når han besøkte oss på sykehuset i går at om han lærer lucas si fitte skulle jeg sørge for at han aldri mere fikk møte sønnen sin.. da ble det stille gitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...