Gjest Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Datteren min heter Felizia! Ville bara si det
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 så moro:) hvor gammel er hun? uttales det på samme måte?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Min datter heter også Felicia.Er litt redd det begynner å bli et sånn in-navn.Tror dere det er på grunn av at datteren til Jan-Fredrik Karlsen og Janne Formoe heter det?Eller er det ikke så mange som heter det,kanskje bare jeg som har blitt mer oppmerksom på navnet,etter at jeg valgte navnet til min datter.
Gjest Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Uttales Felisia, den z'n er bare for stas hehehe Ble 9 år nå i sommer, foreløpig har vi møtt to på hennes alder som heter det samme, begge var svenske.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Jeg har en pusefrøken som heter Felicia jeg Hun er 6 år. Felicia var ett av mine favorittnavn når jeg fikk katten, og siden jeg ikke hadde noen datter på det tidspunktet så ble det den fine pusen min som fikk navnet. Så er jo en Felicia-mamma jeg også )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå