Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Avent sine, men synes de er litt dype på en måte...

Snuppa er 5 mnd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns de som følger med i nestle sine grøtpakker er best.. De er litt store da, men begynte med de når sjarmtrollet var rundt 6 mnd..

Skrevet

Vi kjøpte noen i sverige. Husker ikke hvilket merke det var, men kan sjekke det. Synes dem var bedre enn avent sine.

Skrevet

Aventskjeene er vel noen av de minst dype egentlig. Den jeg liker best er fra Bambino, kjøpte den på Ultra. Mykt skjeblad men stivt skaft, skaftet er i en annen farge enn skjebladet. Synes også de myke fra Rema1000 (Fackelmann) er gode, men de er ganske store.

Skrevet

Hvilke grøtpakker til nestle følger det skeier med? Har ikke fått en eneste skje i hverken de fra 4 mnd eller de fra 6mnd. Har prøvd de fleste typene nå.

Skrevet

Jeg liker godt skjeene fra tomee tippee. De er passe store, og ganske flate. Skifter farge når maten er for varm, ganske smart:)

Skrevet

Fra 4 mnd følger det ikke med såvidt jeg vet, fra 6 mnd er det havregrøt med banan og aprikos, og fra 8 mnd er det fulkorn med frukt. Men det følger ikke med i hver pakke, det er klistremerke utenpå noen hvor det står at grøt følger med i pakken

Skrevet

Eller SKJE følger med i pakken ;-)

Skrevet

Eller det ja =) Grøt er forhåpentligvis med uansett.. he he

Skrevet

De beste grøtskjeene har jeg faktisk kjøpt på nille! 10 kr for 6 stk tror jeg.. De er i hard plast og finnes i mange farger.. Er akkurat passelig:) Ellers er de skjeene som følger med grøten helt grei de..

Skrevet

De beste grøtskjeene er noen jeg kjøper på rema 1000, de er lilla og skifter farge når grøten er for varm. De er helt topp! Får kjøpt pakker med 2 stk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...