Gå til innhold

Hun gulper blod (?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mina på 4 dager gulpet noe brunt/oransje i sted...

Skal jeg slå meg til ro med at det er blod fra meg, jeg er veldig sår så det er veldig sasnsynlig at det er det..

Var ikke mye, men det var blandet i vanlig gulp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sår er det nok fra deg, ja. Vet hvordan det er å være engstelig mamma, og tror du bare må ta det rolig ang dette ;)

Skrevet

Hehe, ja akkurat dette er jeg engstelig på. Har vært superklar på at jeg ikke skal være hysterisk med Mina, siden jeg har et barn fra før så kan jeg liksom ta det med ro.. hehe..

Men dette har jeg ikke vært borti før, ga opp ammingen med Lucas pga sårhet, men denne gangen skal jeg holde ut.

Skrevet

D gjorde mini og noen dager etter vi kom hjem fra klinikken...var blod blandet i gulpen...slo meg til ro m at d kom fra meg, og d gjorde d nok...for d kom ikke noe mere...men du kan jo følge m da, om hun gjør d igjen, om d virker som om hun har vondt noen steder osv...Ble skikkelig redd m en gang jeg, var ikke forberedt på at d kunne skje...

Skrevet

Det er helt sikkert fra deg. Jeg også hadde det slik, min datter kom det mye gulpe/blod. Jeg var fremdeles på sykehuset da det skjedde og barnepleier sa at det kom fra meg. Jeg måtte bytte trøye på en flere ganger fordi den ble blodete av gulpet hennes. Hun sugde på puppen min slik at hun sugde en blodpose som gikk hull på. Jeg håper du kommer deg igjennom såre pupper og ikke for noe brystbetennelse. Jeg måtte avlaste med litt flaske til jeg blei bedre.

Skrevet

det gjorde minio også når han var ca 1 uke.Jeg ble selvfølgelig redd og ringte sykehuset. De spurte om jeg hadde såre brystvorter og det hadde jeg. Fikk beskjed om å gi han melk på flaske og gjorde det en kveld og så skjedde det ikke mer:-)

Så tror ikke du trenger å bekymre deg..:-))

Skrevet

Det er helt sikker fra deg...

Hadde det sånn da jenta vår var født.

Da jeg pumpet meg litt de første dagene etter at melka kom

(når sprengen var på det værste og jenta ikke fikk tak)

så var faktisk melka helt rosa/orange !!

Det så helt jæ*** ut.... men jeg blødde så mye, at det farget melka..

Gulpet hun, kunne det også være litt rosa/brunt/orange...

Heldigvis gikk sårene vekk etter en stund, og nå med nummer 2 blei det ikke så store sår ! *takkogpris*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...