Gå til innhold

Snakk om å velte i luxhusproblem :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før jeg ble gravid forsøkte jeg å jobbe meg inn et par plasser for å få meg jobb. Ble gravid og jobbet deltid på et trykkeri. 2uker før termin fikk jeg tilbud om å jobbe i et velikeholdfirma... Dagen etter lillegutt kom til værden, fikk jeg tilbud av et malerfirma, noen måneder etter i et familiefirma og nå fikk jeg tilbud i reklamefirmaet (trykkeriet).

Nå har jeg 5 arbeidsplasser jeg kan velge å begynne hos, det morsomme er at jeg ikke har fått barnehageplass :o) HAHA!

Jeg tar jo dette som kjempe komplemang. Gratulere til meg, totalt jobbtilbud har jeg ihertfall :o) (hakke peil hvem av de jeg skal velge, men barnehageplass aller først) Typisk, når man ikke har krav på mer fødselspenger, da får man ikke barnehageplass :o)

Er så glad jeg :o) Kan jeg SKRYTE *thihihihi* (jeg har jobbtilbud, jeg har jobbtilbud, jeg har jobbtilbud)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy, gratulerer sååååå masse.

Du er flink.

Skrevet

Hihihi, så bra! Som du sier; superkompliment!

Du får sende babyen hit! :) Er babysjuk for tida...

Skrevet

Du får ringe til alle sjefene og si at om de skaffer barnehageplass, så tar du jobben. Kan jo hende du er heldig og de kan ordne detogså :-)

Skrevet

Hehe, godt at ingen av jobbene stiller krav til rettskriving da!

Skrevet

Grattis, grattis;-D Kjekt å være ettertrakta.

-Barnepass får du nok, det ordner seg for kjekke jenter!!!

Skrevet

...og lillegutt kom til VÆRDEN faktisk... Godt du får mange kompliMANGER da... Sorry altså men...

Skrevet

Håper ikke jobbtilbudene inneholder rettskriving...

Luxhusproblem = Luksusproblem

Velikeholdfirma = Vedlikeholdsfirma

Kjempe komplemang = kjempekompliment (man deler som oftest ikke ordene her i Norge, et lite tillegg til skrivefeilen)

Ihertfall = Ihvertfall

Hvem av de = det heter "hvilken av de" når det er snakk om jobb

Skrevet

Ja, og selvsagt den mest åpenbare:

Værden = verden

Skrevet

Oi, her er det nok noen som har problem med Ravi Løv og :o)

Gidder ikke å gå igjennom hvert ord for å se om alt står riktig fra ordbok, har ingenting med saken å gjøre! Ellers hender det ofte at ikke alle bokstavene på tastaturet funker like godt :o). Synes det er artig at folk har tid til å nevne alle skrivefeil på nettet! Er viktig å være et godt forbilde til barna!

Mvh

Skrevet

Som vi alle vet, så er man jo aldri et bedre forbilde enn når man nedlater seg til å pirke ut så mange feil og mangler hos andre som overhodet mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...