jordbærsjokolade Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Vurderer å flytte hjem til Oslo igjen, men har ikke all verden med god råd så må velge ett billig alternativ:) Hvordan er det å bo på disse stedene nå? Er fra Ellingsrud selv, men har ikke bodd der på 15 år så vet ikke hvordan det har utviklet seg der. Var ganske tøfft miljø den gang jeg vokste opp..Men er ikke redd for å bo på "østkanten" altså, trives egentlig godt der!
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Haugerud her.....stortrives:-) Bor i de høye gråblokkene nå, men vi flytter i april ned i rekkehusene som blir bygget nå i det nye Haugerudhagan borettslag.Her er det godt og trygt, men på Romsås, Furuset, Holmlia eller Stovner ville jeg ikke bodd. Det er billigere leiligheter der da.....
jordbærsjokolade Skrevet 11. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2007 Ja, det er haugerud som står øverst på listen, har masse venner som er der i fra og har vært der masse. Kjempefint med Lutvann rett i nærheten og masse skog:) Har sett på de leilighetene i haugerudveien, blokkene er jo så stygge, men leilighetene virker kjempefine. Har tittet litt på de i haugerudhagan også:! Furuset eller Sto(f)ner ville jeg aldri ha flyttet til heller..
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Nei, de er egentlig ikke så stygge syns i forhold til andre blokker. Stenfasaden er finere enn de på Haugerudhagan. Leiligheten vår på 80 kvm har en verditakst på 1,8 mill og den ble gjort i våres. Leilighetene har steget med andre ord. Jeg er fra Hvaler/Fredrikstad, men syns nesten datteren min vil få det tryggere og bedre her oppe rett ved marka. Har hørt at miljøet var litt spes her før av mannen min, men jeg stortrives altså!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå