Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Tror dere at jeg har dørmatte til å oppholde seg på? Den er full av all møkka folk har under skoene side, den er til å tørke skoene sine på, ikke stå på i fem min før du går inn på tregulvet mitt. GRRR
Gjest Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Ja ha............å så................mener du de lagrer mere møkk under skoene før de går inn på TREGULVET DITT da eller...?
Marge Simpsons Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Hva med å skaffe vegg-til-vegg teppe på gangen? ;o)
Gjest Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 vegg-til-vegg teppe, eller å stå i 5 min på dørmatta ??
___ Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Hvis du har valgt tregulv på gangen må du forvente å bruke mye tid på vask. Det kan være lurt å tenke litt på hva som er praktisk, ikke bare på hva som hadde vært pent hvis man hadde hushjelp og asfalt helt frem til døra, samt bodde i et land der det aldri regnet.
Mrs. Bouquet Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 Jeg foreslår asfalt på innsiden også, så kan du bare få kostebilen til å ta seg en runde i inngangen din hver vår
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 DEt var lurt! Har selvsagt ikke tregulv i gangen(er det mulig), men disse raringene går jo med seg sjiten inn! Hva med å ta av skoene ved døra, så gå av matta?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå