JenteBergen82 Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Hei Venter en jente i begynnelsen av januar. Vi ønsker et jentenavn som ikke alle andre bruker også. Har lest flere navnebøker. Jeg liker Regine, men ikke han.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Irja,live, tale, hermine, silja, sanna, alma, mina, mira, yamina, amina, sofia, erle, edle, edel, ane:)
Athina' Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Athina Serena Thia Celeste Chantelle Jasmine Alyssa Destiny Marissa Nicolette Nicole Marielle Dette var litt av min jentenavnliste, men det blir jo gutt så da så *sukk* hehe
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 vendelin syntes jeg er veldig fint...med en gang jeg hørte det var det litt rart,men det blir finer for hver gang.....
silje 29 Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 Jeg synes Sara og Isabell er så fine, kanskje Maria?
Niem og Patrick Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 Jeg liker også Regine, men det er ikke lett for sambos svensk/finske familie å uttale, så det er nesten uaktuelt Vi skal ha Melina (visst det blir jente,da), det er et sjeldent navn som vi synes er veldig fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå