*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Begynte med grøt på tirsdag. Og har gitt henne noen skjeer sviskesaft for å forebygge treg mage. Bæsjet på onsdag, men ikke siden. Har økt dosen med saft til ca 20 ml, men kan sikkert øke mer....? Redd for at hun skal få vondt i magen, men vil jo at det skal fungere også.
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 11. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. august 2007 Kan ikke noen svare meg da? Apurte på 0-1 år her om dagen, men fik dårlig med svar der også.
INGRID-17/2 Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Jeg fikk beskjed av helsesøster at siden jeg fremdeles ammer til noen måltider, så trenger snuppa ikke bæsje hver dag. Kroppen suger nemlig opp så å og si alle næringsstoffene i morsmelka. Da jeg kun ammet gikk det ofte opp i 7 dager mellom hver dag. Ikke stress sånn med at ho må bæsje hver dag; så lenge ho/han ikke ser ut til å plages.
grå :) Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 ingen fare å gi mye sviskesaft. malt går også fint å bruke. må nesten prøve deg fram til passende mengde
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 11. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2007 Ok, takk. Nei har ikke bæsjet hver dag når hun bare fikk mm, men tenkte at jeg skulle forebygge litt da. Vet så altfor godt hva hard mage er, auauau...og vil ikke at hun skal få det. Men da fortsetter jeg å øke dosen da. Kan jeg blande malt i grøten også? Eller i noe annet enn melk på flaske. Er så sjelden hun får det. Kan hun f.eks få kokt vann med malt i?
grå :) Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 malt kan du fint gi i grøten ja. kan til nød ta det på ei skje og la henne få det i seg slik også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå