Gå til innhold

kommer inn hit jeg ;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig ferdi med 1 trimester.. ah, hvilken lettelse! ;) 12+2 idag..

forsvinner kvalmen nå? :)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja POFF nå er kvalmen borte... ;o)

Nei, sikkert litt forskjellig det, noen kan nok være kvalme et par uker til, og for noen igjen forsvinner den bare over natta.

 

Velkommen hit da, dette trimesteret er ganske morsomt faktisk, skjer mye!

Skrevet

hehe, skulle ønske :)

gleder meg til UL og å kjenne det første sparket ;)

Skrevet

Ja, det er sååå gøy, holdt på å le meg skakk på UL, de ser så snåle ut der de spretter rundt inni magen :o)

Skal snart på 3D UL for gøy, se hvordan hun ser ut :o)

Jeg kjente vel liv rundt uke 16, men mest som leamus og spark fra uke 17/18 omtrent, helt sprøtt. Nå er det turntime mange ganger daglig der inne.

Skrevet

åh, gleder meg! min første, så alt dette er veldi nytt. Har invistert i mammaklær nå (bedre føre var ) hehe :)

skal på min første ordentlige kontroll neste uke, gleder meg. føler de er nå det begynner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...