golddust Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Endelig ferdi med 1 trimester.. ah, hvilken lettelse! 12+2 idag.. forsvinner kvalmen nå?
Tussa og Sofie Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Hehe, ja POFF nå er kvalmen borte... ;o) Nei, sikkert litt forskjellig det, noen kan nok være kvalme et par uker til, og for noen igjen forsvinner den bare over natta. Velkommen hit da, dette trimesteret er ganske morsomt faktisk, skjer mye!
golddust Skrevet 11. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2007 hehe, skulle ønske gleder meg til UL og å kjenne det første sparket
Tussa og Sofie Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Ja, det er sååå gøy, holdt på å le meg skakk på UL, de ser så snåle ut der de spretter rundt inni magen ) Skal snart på 3D UL for gøy, se hvordan hun ser ut ) Jeg kjente vel liv rundt uke 16, men mest som leamus og spark fra uke 17/18 omtrent, helt sprøtt. Nå er det turntime mange ganger daglig der inne.
golddust Skrevet 11. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2007 åh, gleder meg! min første, så alt dette er veldi nytt. Har invistert i mammaklær nå (bedre føre var ) hehe skal på min første ordentlige kontroll neste uke, gleder meg. føler de er nå det begynner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå