Klar for en liten en =) Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 går sakte men sikkert opp.. Vanligvis ligger jeg på 36.6. det har jeg gjort hver morgen, men i går morgen hadde jeg 36.7 og i dagtidlig hadde jeg 36.9. hmm.. håper det er et godt tegn.. Andre symptomer: Ømme brøst Hissig Sliten og trøtt veeeldig kosete vondt i hodet i ny og ned Vondt i bekkenet noen ganger oppblåst mage.. (masse luft)
millymolly&mini Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Høres lovende ut. Hvor mange dager har du igjen til IKM? Jeg ligger nå vanligvis på 36,60 etter el og jeg hadde blitt superglad hadde det steget så masse. Håper det holder seg til og etter IKM. Er du dager over IKM, så kan du bare slippe jubelen løs. Da er det gode sjanser for at du er gravid. Og symptomene høres også bra ut. Spennende...
Klar for en liten en =) Skrevet 11. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2007 vel.. problemet er at jeg ikke husker når jeg fikk mensen, for jeg tenkte ikke så mye på det.. =S Noe jeg angrer veldig på nå.. men jeg skal vente med å teste meg i 10dager.. just in case.. skal teste meg den 21 tenker jeg,,
Klar for en liten en =) Skrevet 11. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2007 og et symptom til.. MASSE kviser! ='(
millymolly&mini Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Oj, det høres bra ut, (ler) sånn har jeg også vært de to gangene jeg har vært gravid. Lykke til med testinga! Håper den viser to blå streker eller et kryss:)
Klar for en liten en =) Skrevet 11. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. august 2007 håper jeg får et blått kryss ja!! hehe.. er klar for babyen nå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå