MathildeC Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Har lest masse "best i test" men naa husker jeg ingenting i ammetaaken.. De med minst tilsetningsstoffer etc. Jeg bruker de bare paa tur, men likevel.
Go`mamma`n... Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 de billige fra Rema 1000, gul pakke til 15,50,-
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 coop sine er best. De heter X-tra tror jeg:)
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 jeg har fått høre de fra rema.. gul pakke ja... og de heter bare våtservietter
Gjest MammaTil3 Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Prøvde "best i test" serviettene i ansiktet på megselv, og det var ikke helt behagelig. Har dem bare liggende i bilen i tilfelle kriser på tur, men likevel... Plukket opp et tips her inne om å bruke vanlige vaskeservietter, fukte dem med vann og olje, og oppbevare dem i en boks med lokk på på tur. Har gjort det, og har sansen for det - så lenge det er enkelt og ikke gir mye merarbeid. Mener ikke å være fanatisk, ville bare dele det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå