Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Har kommet i kontakt med noen som selger brukte dies, men er litt i tvil siden de tar 40 for enkle dies og 70-80 for doble. Kanskje like greit å kjøpe nye da?
Ioren Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Litt avhengig av hvor du kjøper ellers, Om du bor i nærheten av Bikuben (44,-/79,- for enkel/dobbel), som er de billigste jeg vet av, så vil du ikke spare særlig på det om du må betale porto i tillegg av de du kjøper brukt av.... Må du ha tilsendt fra Bikuben eller annen butikk vil det jo koste litt i porto det og....
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Synes du heller skal bestille fra bikuben.com jeg! Brukte dies kan være slitte, figurene kan være vanskelig å få løs, revne i kantene... og når prisforskjellen er så liten, kan man like gjerne kjøpe nye. Synes jeg
rødhette* Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Når det er så liten forskjell i pris på nye og brukte, ville jeg absolutt kjøpt nye. Skal man kjøpe brukt, skal det være såpass stor prisforskjell at det virkelig vil merkes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå