brigdetjones Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 hei er det noen som vet når vi kan begynne m baby bjørn? hun er bare 18 dager gammel idag så jeg regner jo med at det er litt tidlig:-) hun er stor for alderen da, når hun kom var hun 53 cm og 4018 gr og hun er snart oppe i 4400 gr om ikke mer. takknemlig for svar:-)
Mynona Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Har dere kjøpt allerede? Hvis ikke ville jeg heller gått for et sjal eller mei tai. Vi brukte aldri babybjørnen, og hun vokste fort ut av den. Det du spurte om kan jeg ikke hjelpe deg med, husker ikke. Beklager.
MathildeC Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Vi har kjopt BabyBjorn, har faatt det anbefalt. Har ikke begynt aa bruke den enna, baby er 4 uker i dag. I bruksanvisningen staar det at babyen maa veie mer enn 3,5 kg og vaere lengre enn 53 cm.
brigdetjones Skrevet 11. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2007 ja vi har kjøpt baby bjørn, mest for mannen min sin del men har også kjøpt sånn baby slynge men den sliter vi litt med for å si det mildt;-) men det krever visst litt øvelse så da får vi heller ta tiden til hjelp:-)
Go`mamma`n... Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Vi har Baby Bjørn og er veldig fornøyd med den.Tror snuppa var rundt 2 måneder når vi begynte å bruke den.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Vi har babybjørn og har såvidt prøvd den på snuppa...hun er også 18 dager gammel...fikk beskjed av fysioterapeut på barsel at man kunne bruke d fra de var nyfødt, men at de ikke skulle sitte så lenge av gangen...snuppa sovnet momentant begge gangene vi har bært henne i den...virker som hun synes d er godt å henge der på brystet...
Mamma til to tette Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 Jeg tror gutten vår bare var 2 uker første gang vi prøvde den, var bare en tur nedi vaskekjeller men han sovnet momentant. Brukte den i starten kun inne og de første gangen ute syntes han det var litt skummelt. Men fra sånn ca. 3 mnd har han elsket den, vi har den alltid med på lange turer slik at vi har muligheten til å la ham henge der i 20-30 minutter. Da får han masse inntrykk og sovner som en stein etterpå
Gjest Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 Til andre som ikkje har kjøpt BB, men som vurderer det: Gå for sjal eller mei tai! Det er såå herleg, og kan brukast allereie på sjukehuset - ergonomisk korrekt for baby og såå herleg å vere tett-i-tett med mamma eller pappa. Chiquita ELSKAR å vere knytta fast på brystet, og har hatt ho der frå ho var fire dagar gamal. Nydeleg! Og ho kan sitje der så lenge ho berre orkar Og sjal/mei tai eller andre bæredingsar kan brukast lengre enn BB!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå