PrinsessaPåErta Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Og er det vanlig å ha bordkort?? Litt lite aktvitet på dåpssiden derfor spør jeg her....
2 søte små gutter Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Vi hadde ikke bordkort, tror ikke det er så vanlig. Av pynt anbefaler jeg deg å bruke det du finner ute i naturen, f.eks. lyng nå på høsten. Gratis og kjempefint om du supplerer med litt stearinlys og servietter i matchende farger !
PrinsessaPåErta Skrevet 11. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2007 Vi skal døpe i september så da er jo høsten i anmasj, kanskje jeg skulle satse noe på det...
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Vi hadde i juni. Brukte årstiden som "tema". Høsten er jo helt super sånn sett. Vi hadde bare markblomster i porselensko etter pappan, tante, onkler osv. Rullet dåpsservietter og laget serviettring i pappa som vi skrev navnet på og satte på en liten sommerfugl-klype. Hadde kubbelys formet som en rose på glassfat og la nyperoser rundt. Alt gikk i lys rosa og lime-grønt. Veldig enkelt og pent. Hadde jeg skullet hatt på høsten ville jeg brukt lønneblader, røslyng, kanskje solsikker (hvis de lever enda da?) osv. Brukt farger som mørk rødt, oransje, grønt, gult.
mamma >to gull Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Vi hadde bordkort i hvert fall..Jeg syns man skal ha det.. Ellers var det ikke så mye pynt annet enn at vi bestilte blomster til å ha på bordet, spesielle dåpsservietter med navn og lys med navn :-)
dumme mamma Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Vi brukte ikke bordkort, men det er litt ettersom hva man vil selv tror jeg. På bordet brukte vi vaniljefargete lys og servietter, messinglysestaker, jeg kjøpte fire små "barnesko" til å brodere på, hvor jeg broderte to med roser og to med sommerfugl, satte rosa roser og brudeslør i dem og hadde en stor ferdig oppsats midt på bordet.
Odd Molly Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 Vi strødde roseblader over hele langbordet, hadde hvit duk og service, utrolig flott! Vi hadde også bordkort, litt greit om man skal ha mange gjester da.
Gjest Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 Vi har bilder av pyntet dåpslokale på hjemmesiden hvis du vil se,, jeg ble ganske fornøyd om jeg skal få si det selv lagde invitasjoner, bordkort og oppsatser selv www.babynataliebergersen.piczo.com
stolt mamma tell mine to gutta Skrevet 11. august 2007 #9 Skrevet 11. august 2007 Vi hadede bordkort og to kubbelys med bilde. Ellers hadde jeg veldig enkel pynt. Jeg elsker roser, og da spesielt røde... Så jeg tok tre røde roser og bandt dem med mørkeblått silkeband. og la dem på bordene med passelig avstand. Samme blåfarge som sløyfene på dåpskjolen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå