Gå til innhold

Har mange egg å bruke opp..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke karamellpudding masse egg i seg? Ellers så får du bake flere slag, så kan du fryse ned. Formkaker f.eks....

Skrevet

Sjokoladefondant! Enkelte oppskrifter har opptil 10 egg i seg.......også er det jo så nyyyyyyyyyyyyydelig godt også da! :)

Skrevet

Lag middag med masse egg, f.eks en bondeomelett. Ha masse grønnsaker i ei ildfast form, f.eks løk, (forkokt) potet og gulrot - eller spinat, paprika og fetaost. Ha over egg vispet med litt salt, pepper og purre/vårløk. Dryss over hvitost/parmesan. Stek i ovn. Mmmm... Eller lag eggedosis med friske bær, f.eks rips!

Skrevet

Men tenkte å lage nå M-Tos;) også greit å ha noe i frysern:)

Skrevet

hehe - eplekake med 8 egg... som du kan servere til andre.. men som du ikke liker :) synd for DEG - bra for gjestene for da får DE mer

Skrevet

Du får be mannen din stå på da om du har såååå mange egg...he he

Bare måtte ;o)

Nøttekake trenger trenger 4 egg....verdensbeste...sjokoladekake i langpanne 6 egg....ostesufle.

Skrevet

da er det for sent m eplekaka? Jeg laga den jeg :)

lukter nam her... blir bra håper jeg.. er litt opp og ned med kakene mine for å være ærlig

Skrevet

jøss og dere er flinke med bakinga da!!!! hehe... send noe til tønsberg a!!!

Skrevet

merker det!!! send over noe til ei depresiv jente a..Hehe... :) venter spent her

Skrevet

den hellige kakeånd.. men det ser rart ut i ovnen min... hmmm..er noen minutter igjen men ikke mange altså. Håper den blir bra

Skrevet

lykke til!

Skrevet

FORBANNADE ovnen min steker jo ikke ting... stått inne i snart en time nå (skal stå en halvtime) og er ikke ferdig inne.. er deigete - HURRA!!

så sint at jeg sprekker snart - og det er ikke bra altså

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...