Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er inne i sv.uke 15. Er ikke i form. Blir så sliten etter jobb f.eks. (er sykepeleier), det er til tider travelt på joben, men det kan være rolige vakter, og jeg blir "dårlig" etter at jeg kommer hjem. Mye sterk hodepine, fryser og er slapp. Føler meg rett og slett elendig. Dette har vært sånn siden starte av sv.skapet, men har liksom blitt værre siste tiden, spesielt hodepinen. Synes ikke om å ta for mye sm.stillende helller... Vurderer å ta en tur til legen. Synes etterhvert at det nesten er litt pinlig å si at jeg ikke er i form, for det er så ofte. Er dette vanlige "plager"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, nei jeg har ikke hatt det som deg egentlig selv, men vet manger er uopplagt og fryktelig slitne ganske lenge. Det pleier jo å roe seg litt uti 2 trimesteret...

Hvis det blir veldig plagsomt for deg kanskje du skal høre med legen om litt redusert stilling så du evt. kan jobbe litt kortere dager til du får energien tilbake.

Pass på og drikk mye og spis regelmessig så ikke det forsterker plagene dine.

Skrevet

Har selv vært veldig slapp og uten noen krefter i første trimester, men nå når jeg er 15+4 har det begynt å komme seg. Så mye hodepine er ikke bra. Du burde absolutt sjekke det. Kan være stress eller med blodprosent/blodtrykk, men i alle tilfeller kan det være greit å få ekspertsvar.

Lykke til!

Buick

Skrevet

uff, kjenner meg godt igjen... var helt elendig de første 13 ukene, har akkurat begynt å bli bedre nå... måtte skulke jobben både titt og ofte for i det hele tatt å orke å ta meg av dattra mi hjemme! var tung i hodet av tretthet men ikke direkte hodepine. Gå til legen du! bedre å gå en gang for mye enn en for lite=) lykke til og god bedring

Skrevet

hei. jeg er i uke 22 nå og er i god form. Jeg hadde sterk hodepine tidligere i svangerskapet, det var migrene sa legen min. Det var helt forferdelig, men jordmor sa at det ville gi seg utover og heldigvis det gjorde det. Har aldri hatt så vondt i hodet før i livet (.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...