2gutter og ei jente:-) Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Har en på 2 1/2 som skal begynne i utebarnehage, og lurer litt på hvilken ytterdress jeg skal velge. Holder en knapp på troll sin med ulldress til å ta ut, men denne er jo litt tungvinn å få på. Men denne virker så varm og god, og man trenger ikke ha så mye under. Noen med erfaringer å dele??:-)
Sentralstøvsugeren Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Leste akkurat en test idag hvor Troll var sikker vinner - har ingen erfaring selv da......
Gjest Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 hvor var den testen? Reima er veldig varme...! t styr med foret i troll, vrenger seg når barnet kler av seg, og barnet skal være ganske stor for å klare alt dette selv...
Sentralstøvsugeren Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Det lå en link ute her tidligere idag.....men jeg husker ikke sånn i farten hvor det var.....
Gjest Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Jeg har bare erfaring med Troll sin med fast for og den er hvertfall super. Har prøvd neon Reima, men jeg syns de er veldig tunge. Så jeg er VELDIG Troll-fan!
adelia*termin 18/10* Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Reima er da alt annet en tunge.... de veier ingenting.. helt super
ApriIbaby Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 Jeg hadde begge i fjor og kunne ikke fordra trolldressen. Umulig å få på 2 åringen pga av det løse ullforet som ikke akkurat har liten friksjon i overflaten, knotetet og ta ut og inn foret også, så ble ikke til at vi gjorde det. iogget ReimaTEC dressen, og kommer bare til å kjøpe denne i år. Lett å ta av og på og junior fortrakk også å ha på denne. den veier ingenting og han badet i vannpytter i den uten å bli våt. Aldri mer Troll her i huset.
Gjest Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 Her er det kun Reima som blir kjøpt. Superfornøyd med varm og tørr unge.
Forskeren Skrevet 11. august 2007 #9 Skrevet 11. august 2007 Også Troll-fan her! Gidder ikke utbrodere, men sverger til den igjen!
børdi Skrevet 11. august 2007 #10 Skrevet 11. august 2007 ingen av delene, hadde reflex sin i fjor, og var kjempefornøyd, i motsetning til reima, tåler den tørkeskap, og er vanntett den også... I år aner jeg ikke hva jeg skal kjøpe, for nå flytter vi mot kulda på østlandet, vi som er vant til vestlandsvinteren med slaps og regn...
Gjest Skrevet 11. august 2007 #11 Skrevet 11. august 2007 Har alltid brukt Reima både i vinter- og vår/høstdress på vår eldste og kommer til å gjøre det på junior også når han begynner i bhg. Den er superlett og veldig slitesterk. Vi arvet trolldress i fjor, men den havnet fort i skapet og vi gikk til innkjøp av reima allikevel:)
☆Pacific sunset☆ Skrevet 11. august 2007 #12 Skrevet 11. august 2007 Uten tvil: REIMA! Kan ikke få fullrost den nok, Troll kan jeg ikke fordra, tungvint med det ullstoffet også. Sønnen min på 4 har brukt Reima 3 år på rad og vi er bare superfornøyde!!
2gutter og ei jente:-) Skrevet 11. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 11. august 2007 Takk for alle svar! Men vet ikke om jeg ble noe klokere..hehe:-) Kanskje Reima er litt bedre med siden den er så lett og enkel å ta på.
Gjest Skrevet 11. august 2007 #14 Skrevet 11. august 2007 Må bare si det igjen. Hvis du kjøper Troll- dressen med fast for så er den super lett, enkel å ta på og tørker veldig fort.
2gutter og ei jente:-) Skrevet 11. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 11. august 2007 Troll med fast for, har bare sett disse med løst for jeg. Du vet ikke tilfeldigvis hvem som fører disse dressene?
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 11. august 2007 #16 Skrevet 11. august 2007 er slaps og regn på østlandet også. Reflex har vi kjøpt i dag!
Puncky med nr tre i magen Skrevet 11. august 2007 #17 Skrevet 11. august 2007 Jeg går for troll. Du kan bruke den mye mer, vi har faktisk brukt den som regndress og. Det at foret krøller seg blir ikke noe problem hvis du tar ut foret og bruker det som en ulldress. Da blir det som andre klær, går fint det. Og veldig slitesterk. Jenta vår går i utebarnehage, og hun brukte den dressen som regndress, parkdress og vinterdress høst, vinter, vår og høst året etter. Nå skal minsten arve den!
Gjest Skrevet 11. august 2007 #18 Skrevet 11. august 2007 Jeg bor på Sørlandet og her er det en butikk - kjede som heter Røff og tøff som har disse. Men de butikkene som fører Troll burde jo kunne ta de inn/etterbestille disse. Så jeg kan godt skjønne at det kan bli misnøye mot de med løst for, men den med fast er hvertfall kjempe-super. Jeg har kjøpt fjorårets modell til jenta mi i år. Hun er alltid tørr og varm og som sagt enkel å ta på seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå