1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 ohh er på jobb..sååå stress..måtte ta en pustepause her inne...
Tussa og Sofie Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Bimmer og skal lage vaffler, sambo er borte i helgen. Kanskje se på Mars og Venus på Lap'en.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Skulle kose oss hjemme. Typen skulle bare sjekke noe på yttersiden, så ringer han at han drar til en kompis en tur. De maste sånn. Faen sitter alene hele uken, å så bare drar han!!!! Tankeløse idiot. Han ble sur da jeg sa i fra til han... Åh
kariuss Skrevet 11. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2007 tror det er typisk gutter egentlig, hører stadig om det! heldigvis slipper j å krangle om d for tiden.. men gjort d før, kan være fryktelig irriterende! kjedelig å være alene hjemme hele tiden da, men går vel an å besøke no venner?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Ja, det er kjipt å sitte masse alene anonym.. Tror menn har litt vanskelig for å forstå ensomhet.. Ellers... idag sitter jeg her å bimmer litt, alene heime og drikker kakao. =)
Erisa* Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 Jeg er også alene, sitter og ser på Buffy på DVD. Herlig liv;) Mannen min er på seinvakt, kommer hjem om tre kvarter. Blir godt å få han hjem:)
kariuss Skrevet 11. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. august 2007 her går det i film! sammen med typen og en kamerat.. spist pizza hygga oss.. blir vel å legge seg å lese litt snart..
maiiane Skrevet 11. august 2007 #9 Skrevet 11. august 2007 bare slappa av i dag, vært litt oss mamma å sånn. nå sitter jeg å venter på typen:) som har vært å tatt seg noen øl oss noen kompiser:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå